Her min fødselsberetning. Lidt drastis {{forumTopicSubject}}
Ja jeg havde termin 27/1 - men intet sket... Gik jo så de 14 dage over tid...
Pludselig fredag d. 6/2 kl. 5.30, fik jeg plukkeveer... og de havde jeg helt frem til Mandag aften hvor fødslen gik igang... De plukkeveer gik i sig selv lørdag - sådan løbende hele dagen og det samme Søndag...
Jeg ringer til fødegangen Mandag kl. 19.00 og siger nu kan jeg ikke holde mine plukkeveer ud mere... Jeg skulle lige komme ind så vil de kigge på mig... Jeg kom derind - de kiggede og mærkede på mig - Så siger jordmoderen - "Jeg tror du er i fødsel" WHAT... "Du har åbnet dig 5 cm" - De plukkeveer jeg havde fredag til Mandag - det var veer...
De beholdte mig mandag - Så fik jeg det berømte Lavement - Skide godt.. wink.gif
Fik lagt blokade... lå jeg og havde veer nogen timer... og de mærkede på mig hele tiden... kl. 03.45 igår morges får jeg første presve... Kl. 04.09 er Julie født...
Hun har ikke fået ilt nok under fødslen, hjerterytmen faldte drastisk, hun slugte fostervand som har gjort på en og anden måde at hun har fået en infektion af det... Som så gik ud over lungerne...
Lå med hende i få sekunder - så blev hun flået fra mig... sad.gif
Der stod læger, narkoselæger og kiggede på hende... Derefter blev hende og farmand indlagt på Intensiv, Mor skulle lige syes og gøres færdig inden hun kom derned...
Kom endelig derned, sad vi og ventede til kl. 12.30 før vi kunne få afvide hvad der skulle ske.. Meddelse var så - I skal videre til Viborg... Hmm... Øv...
Det er slet ikke så slemt - som vi troede... Efter omstændighederne - har hun det godt, hun får mad hver 3. time skifter mellem sonde og flaske.. (Må ikke amme pga mit epilepsi medicin) Nu får hun drop mod infektionen (Antiboitika) som de så begynder at koble fra og til de næste tre døgn.. Derefter vil jeg få hende over til mig på stuen, og bliver vi her til næste weekend - vi skal først have flaske træningen igang og til køre optimalt inden vi tager hjem igen...
Vægt: 3070g
Længde: 53
Hun har så tabt sig de 14 dage jeg er gået over... og tabte sig igår os...
Alt vel her... smile.gif
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Her min fødselsberetning. Lidt drastis
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside