{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Alenemor??!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg står i den uheldige situation, at min mand og jeg skal til at gå fra hinanden. Han har desværre fået følelser for en anden - det er jo hvad der kan ske!
Så nu er beslutningen taget.
Nu skal vi så ha det fortalt til vores to piger og der er en masse ting som skal gøres, plus at jeg har en bebs i maven... Det er ikke en sjov situation, men vi skal nok klare det, selvom vi da begge græder osv. Der er mange ting med i overvejelserne, huset skal sælges, tingene skal deles, vi skal finde hver vores lejlighed etc.
Vi har besluttet, at vi tager den med ro, der er ikke noget der skal forhastes og børnene skal også ha en chance for at indstille sig. Vi har valgt at vi skiltes som rigtig gode venner og vil hjælpe hinanden så meget som vi overhovedet kan og det trøster os begge en del at vi har hinanden til at hjælpe.
Er der nogen der har stået i samme eller lign situation og kan fortælle lidt om hvordan det er gået jer, hvordan i har det sammen nu, hvordan jeres børn har taget det osv osv... Vil meget gerne høre fra andres sider også.
På forhånd tak:o)

Mette E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alenemor??!!!
  • #2   4. jan 2009 Linda: Min mand har det lige så hårdt som mig faktisk, for han er ikke sikker på, at han har taget den rigtige beslutning, men det tager vi derfra, og vi starter også kun med at blive separeret.... Og jeg er helt sikker på at han vil hjælpe mig til enhver tid, sådan er han bare og det ved jeg med sikkerhed, altså sfølig er det ikke ALT han kan hjælpe mig med, men han vil gøre sit til at pigerne og jeg får det godt og han står fast ved dette valg. At han MÅSKE finder sammen med hende er jo sfølig ikke skide sjovt, men har sagt til ham, at uanset hvad, forbliver vi rigtig gode venner, selvom det for mig vil ta sin tid til at starte med.... Han starter også med at bo alene, og som han siger, han kunne ikke finde på at træde på børnene, så derfor holder han lav profil til hende, HVIS at det er hende han begynder noget med engang, for først og fremmest skal pigerne vænne sig til de nye omgivelser og jeg tror på ham... Og det bliver jeg også nød til!
    Og samtidig har jeg en svigermor og svigerfar som vil sparke ham et vis sted, hvis han glemmer noget..

Min Mike: Jeg takker:o) Jeg er sikker på at vi begge nok skal få det godt med tiden, det bliver hårdt, men det skal nok gå;o)

• #3   4. jan 2009 ja jeg har prøvet det dog var vi hverken gift eller havde hus sammen..
    men vi skiltes bestemt ikke som venner jo lige i starten men så var det det..
    det er så 7½ år siden at det er sket. og jeg er stadig alene. og han kommer ikke og ser sin mere.. det er så 4½ år siden at han har været her.. det er lidt hårdt.. specielt fordi han kan huske sin far..
    men vi skiltes også da han var helt lille kun 3 uger gammel ga han op..

men vi har det fint idag.. jeg er alene med 2 dejlige unger.. og vi rå hygger os;-.)
    men jo det er da hårdt ind i mellem.. specielt når man er træt og de lige skal skændes det kan jo ikke undgåes..

men vi havde ingen problemer med at dele vores ting den gang jeg fik alle møbler da han mente at jeg havde mere brug for dem end han havde.. så det var fedt nok.. så havde jeg noget at starte på..

• #4   4. jan 2009 Hun kommer til marts: Jeg takker og jeg er faktisk sikker på at vi kan forsætte den fornuftige stil:o)

Hippentossen: Min mand siger også, at jeg skal have det meste, for børnene kommer til at bo ved mig og de skal ha det godt. Jeg får fuld forældremyndighed over børnene, men kun pga den støtte jeg kan få.
    Jeg har en masse der støtter os begge to, men det vigtigste er jo sfølig at han er der for både børnene og jeg:o)
    Det bliver jo sfølig også hårdt når jeg her til sommer går højgravid og ikke kan det ene og det andet, men han vil hjælpe det han kan og så har vi jo oz to tøser som glæder sig vildt til at blive storesøstre, så der skal også nok blive noget hjælp fra deres side:o)

• #5   4. jan 2009 ja i dag kan du ikke få fuld forældremyndighed uden at han skriver under på det.. så det tror jeg ikke at du skal regne med..
    tror du han vil gi slip på den rettighed?

men det er da rart at i kan finde ud af det.
    håber virkelig at det går...

hej linda;-)

• #6   4. jan 2009 Linda H: Det er noget skidt med de mænd, men jeg tror på min mand eller det bliver jeg nød til. Og SKULLE det ende med at han af en eller anden årsag ikke hjælper, jamen så er jeg bare glad for alle de trofaste venner jeg har, som er der for mig:o) Men jeg TROR virkelig ikke på, at han kunne finde på at såre børnene, for det er hans et og alt.. Og som han selv siger, det er slet ikke sikkert at han finder sammen med hende, for som jeg havde sagt til ham, at jeg var bange for, at endte han med hende, jamen så vil han glemme det hele og der har han sagt, at SKULLE han ende med hende, så bliver hun nød til at forstå, at han har disse børn og moren til børnene som han også skal ta sig af og kan hun ikke leve med det, jamen synd for hende!! Jeg ved godt at jeg lyder til at alt bliver som jeg vil ha det, og det gør det sfølig ikke, men jeg ER sikker på at han vil hjælpe med det han kan..

Jeg er ked af på dine vegne, at han skulle vise sig at være sådan!

• #7   4. jan 2009 Hippentossen: Han har selv sagt, at for at jeg skulle kunne klare det bedst muligt, så skal jeg have fuld forældremyndighed over dem og det gør han gerne, da han ved at jeg aldrig nogensinde ville flytte væk med dem og at vi går hver til sit som venner.

• #8   4. jan 2009 Og tak for medlemskabet;o)
    Det kan være at man kan få ideer osv;o)

• #9   4. jan 2009 oki det er jeg glad for at høre..

var så lidt.. tænkte at du kunne få brug for det..;-)

• #10   4. jan 2009 Det tror jeg da helt sikkert at jeg kan:o)

• #12   4. jan 2009 Min Mike: Jeg ved det ikke, vi ved ikke så meget endnu, der er meget der skal tages stilling til lige nu... Men for at jeg får mest støtte osv, så er det det vi har i tankerne lige nu, og der er ikke noget der skulle være så slemt at jeg skulle ta børnene og smutte med dem... Det har han mit ord på og er villig til at skrive under på det... De kommer til at have adr ved mig og så må vi finde ud af hen ad vejen hvor meget vi skal have dem hver og indtil da, får jeg børnepengene hvis jeg har fuld..

• #13   4. jan 2009 Mette E.

Børnepengene forfalder den som børnene har adresse hos det er uanset om i har fælles forældre myndighed eller du har den alene smiley lige en lille orintering så i ikke behøver tænke på det lige nu.

Misunder dig at i klare det så godt og stadig kan snakke sammen mm.

Knus her fra

• #14   4. jan 2009 Karina K: Tak for informationen:o)
    Vi klarer den også kun så godt, fordi vi er så enige om tingene, hvordan det skal foregå osv.. Men vi er begge meget forstående overfor hinanden og det hjælper en del;o)

• #15   4. jan 2009 Mette E

gik fra min den store far da hun var 11 mdr og siden har jeg prøvet at få det til at køre og hun er 5 nu men han får "mens" hele tiden og hvis det ikke går efter hans hovede så er den gal og det vil jeg ikke gå med til så vi er gennem stastforvaltnigen i tide og utide bar det havde været på samme måde som jer det lyder utrolig nemt selv om jeg selvfølgelig ikke er det for man har en masse følelser der skal arbejdes med osv..

• #16   5. jan 2009 Karina K: Ja det er i hvert fald overhovedet ikke nemt, men vi prøver virkelig at få snakket alle detaljer igennem, snakker om hvis og hvis osv... Vi græder begge hver dag overfor hinanden og holder om hinanden, trøster osv... Jeg syntes det går rigtig godt og det regner jeg med at det bliver ved med (sfølig ville der komme noget ingen tvivl om det), men vi er SÅ opsatte på at det her nok skal gå... Nu kender jeg ham også, da vi alligevel har været sammen i 12 år, så vi kender hinanden ud og ind... Der er mange som siger, at de har prøvet det osv, og det overhovedet ikke har gået, altså man er ikke venner og alt det, snakker kun for børnenes skyld. Men vi er begge sikre på, at vi skal få et fantastisk godt forhold og det bliver vi også nød til at tænke og så må man ta resten til den tid..

• #17   5. jan 2009 Kan ikke sige andet end at jeg beundre jer synes det er så stort.

• #18   5. jan 2009 Mange tak, vi giver også hinanden store klap på skulderen... Man finder i hvert fald også ud af hvor stærk man egentlig er, det har jeg fundet ud af godt nok:o)

• #19   5. jan 2009 jeg har ikke prøvet det, men vil bare sige hatten af for jer at I klare det så fint i forhold til hinanden, synes det er flot at du har tænkt dig at beholde ham som ven selv om han har fundet en anden, gid alle med børn, kunne klare det så fint når de ikke skal være sammen mere

• #20   6. jan 2009 Ditte H:

Jeg takker mange gange:o)
    Men det er jo heller ikke fordi at han HELT sikker har fundet en anden, han har fået følelser for en anden, ikke ens betydning med at han har hende, men skulle det komme til det, så må jeg ta det som det kommer<<:o)

Kommentér på:
Alenemor??!!!

Annonce