Alenemor??!!! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg står i den uheldige situation, at min mand og jeg skal til at gå fra hinanden. Han har desværre fået følelser for en anden - det er jo hvad der kan ske!
Så nu er beslutningen taget.
Nu skal vi så ha det fortalt til vores to piger og der er en masse ting som skal gøres, plus at jeg har en bebs i maven... Det er ikke en sjov situation, men vi skal nok klare det, selvom vi da begge græder osv. Der er mange ting med i overvejelserne, huset skal sælges, tingene skal deles, vi skal finde hver vores lejlighed etc.
Vi har besluttet, at vi tager den med ro, der er ikke noget der skal forhastes og børnene skal også ha en chance for at indstille sig. Vi har valgt at vi skiltes som rigtig gode venner og vil hjælpe hinanden så meget som vi overhovedet kan og det trøster os begge en del at vi har hinanden til at hjælpe.
Er der nogen der har stået i samme eller lign situation og kan fortælle lidt om hvordan det er gået jer, hvordan i har det sammen nu, hvordan jeres børn har taget det osv osv... Vil meget gerne høre fra andres sider også.
På forhånd tak:o)
Mette E
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 327
Og samtidig har jeg en svigermor og svigerfar som vil sparke ham et vis sted, hvis han glemmer noget..
Min Mike: Jeg takker:o) Jeg er sikker på at vi begge nok skal få det godt med tiden, det bliver hårdt, men det skal nok gå;o)
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men vi skiltes bestemt ikke som venner jo lige i starten men så var det det..
det er så 7½ år siden at det er sket. og jeg er stadig alene. og han kommer ikke og ser sin mere.. det er så 4½ år siden at han har været her.. det er lidt hårdt.. specielt fordi han kan huske sin far..
men vi skiltes også da han var helt lille kun 3 uger gammel ga han op..
men vi har det fint idag.. jeg er alene med 2 dejlige unger.. og vi rå hygger os;-.)
men jo det er da hårdt ind i mellem.. specielt når man er træt og de lige skal skændes det kan jo ikke undgåes..
men vi havde ingen problemer med at dele vores ting den gang jeg fik alle møbler da han mente at jeg havde mere brug for dem end han havde.. så det var fedt nok.. så havde jeg noget at starte på..
mar 2008
Hippentossen: Min mand siger også, at jeg skal have det meste, for børnene kommer til at bo ved mig og de skal ha det godt. Jeg får fuld forældremyndighed over børnene, men kun pga den støtte jeg kan få.
Jeg har en masse der støtter os begge to, men det vigtigste er jo sfølig at han er der for både børnene og jeg:o)
Det bliver jo sfølig også hårdt når jeg her til sommer går højgravid og ikke kan det ene og det andet, men han vil hjælpe det han kan og så har vi jo oz to tøser som glæder sig vildt til at blive storesøstre, så der skal også nok blive noget hjælp fra deres side:o)
mar 2008
tror du han vil gi slip på den rettighed?
men det er da rart at i kan finde ud af det.
håber virkelig at det går...
hej linda;-)
mar 2008
Jeg er ked af på dine vegne, at han skulle vise sig at være sådan!
mar 2008
mar 2008
Det kan være at man kan få ideer osv;o)
mar 2008
var så lidt.. tænkte at du kunne få brug for det..;-)
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
Børnepengene forfalder den som børnene har adresse hos det er uanset om i har fælles forældre myndighed eller du har den alene
Misunder dig at i klare det så godt og stadig kan snakke sammen mm.
Knus her fra
mar 2008
Vi klarer den også kun så godt, fordi vi er så enige om tingene, hvordan det skal foregå osv.. Men vi er begge meget forstående overfor hinanden og det hjælper en del;o)
mar 2008
gik fra min den store far da hun var 11 mdr og siden har jeg prøvet at få det til at køre og hun er 5 nu men han får "mens" hele tiden og hvis det ikke går efter hans hovede så er den gal og det vil jeg ikke gå med til så vi er gennem stastforvaltnigen i tide og utide bar det havde været på samme måde som jer det lyder utrolig nemt selv om jeg selvfølgelig ikke er det for man har en masse følelser der skal arbejdes med osv..
mar 2008
mar 2008
mar 2008
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
mar 2008
Jeg takker mange gange:o)
Men det er jo heller ikke fordi at han HELT sikker har fundet en anden, han har fået følelser for en anden, ikke ens betydning med at han har hende, men skulle det komme til det, så må jeg ta det som det kommer<<:o)
Alenemor??!!!