{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Alenemor {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer andre der ska være alene mødre??

Min kæreste valgte for et par uger siden at smutte... Så nu står jeg ret så gravid og alene. Er sikker på jeg nok skal klare den, men syns der er MANGE ting at ta stilling til og få orden i. Syns bar jeg render fra kommune til statsamt hele tiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alenemor
  • #1   30. jun 2009 Sussi: Jeg har heller ikke lige fortalt det til så mange, det er gået SÅ stærkt. Vi havde jo ikke kendt hinanden så længe før jeg blev gravid og jeg er glad for at vi flyttede sammen og var kærester, hellere det end bar at gi op på forhånd. Jeg havde ikke fået en abort under nogen omstændigheder, det ville jeg ikke kunne leve med.
    Det gik så bar dårligere og dårligere mellem os og hvor jeg måske var klar til at kæmpe lidt mere for at få det til at fungere, nu hvor jeg var gravid, gav han op med det samme og valgte så at flytte.

Jeg kan mærke jeg er lettet, nu hvor han er flyttet, idet han var meget negativt indstillet altid og hver gang der var det mindste der gik ham på i hverdagen var han helt slået ud og det var svært at leve med en der altid var i dårligt humør og sur og trist. -Men når nu det er sagt, er jeg da trist over at min lille pige ikke i vokser op i en kernefamilie.

• #2   1. jul 2009 Sussi: Ja lige præcis. Hellere to gode hjem, end et dårligt. Er sikker på jeg nok skal klare det:-)

• #3   1. jul 2009 Jeg har været alenemor med Cecilie i 1 år, og fandt mig så en ny kæreste som jeg venter barn med nu.

Så jeg er ikke alenemor mere, men jeg ved hvad det er du skal igennem og klare.... Og jo gu fanden er det hårdt!! Men når man først har fået en rytme er det ikke så hårdt alligevel, - min mening.

Er ked af at i er gået fra hinanden..,. Og nu kender jeg ikke din eks kæreste men min holdning er bare...... Idiot.
    Du er gravid med hans barn og så forlader han dig? Men nu kender jeg jo heller ikke situationen.

Sender dig et kram. du kan altid kontakte mig hvis du har brug for råd eller en snak.

Janni

• #4   1. jul 2009 Venter en pige:

Ja lidt idiot er han. He he. Syns det en nem løsning at ta, bare at smutte.

Jeg har heldigvis et godt bagland og det er jo dejligt i en situation som denne:-)

Tak for dit indlæg:-)

• Sandie W
    Sandie W Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #5   1. jul 2009 Jeg skal også være alenemor , hvilket jeg har vidst siden jeg var tre mdr henne . Heldigvis har jeg en kanon god støtte fra både forældre og venner .
    Vi snakker stadig godt sammen og han vil også være der når hun kommer . Vi blev enige om at vi ville være gode forældre , hvilket vi bedst kan være hver for sig .
    Jeg er frisk på at snakke med dig smiley

• #6   1. jul 2009 Sandie: Jeg skriver et privatbrev til dig. Er det ok? Har nogen spørgsmål om hvordan i gør tingene....

• Sandie W
    Sandie W Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   2. jul 2009 Ja det må du gerne smiley

Kommentér på:
Alenemor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce