{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at gå hjemme uden sønnen <3
  • #1   28. maj 2014 Tror det er meget normalt, jeg har pt også læseferie, mens ungerne er afsted.

Har ikke tanken hver dag, men til tider syntes jeg også at det er for dårligt at de skal afsted, når jeg nu går hjemme. Men kan slet ikke aktivere dem på samme måde, og bare weekendens får dem til at spørge efter deres institution.

Skal have dem hjemme hele juli måned, så tænker at det ikke er så skidt at de kommer afsted indtil da. Men kan udemærket følge din tanke.

• #2   28. maj 2014 Jeg holder også 6 ugers sommerferie med V, da vores dagpleje har ferie 3 uger før manden har ferie, så får at han ikke skal i gæstepleje tager jeg ham hjem smiley og jeg glæder mig, selvom det bliver hårdt at aktivere ham smiley

• #3   28. maj 2014 Så behøver du ikke dårlig samvittighed. smiley

Her har deres far desværre ikke meget ferie, så de må nøjes med deres mor. smiley er ret sikker på det bliver et hårdt arbejde, at aktivere de 2, men vi finder nok på noget.

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #4   28. maj 2014 jeg arbejder hjemmefra, og har altså ingen kvaler med at sende den store i dagpleje, heller ikke når jeg går på barsel med den lille, tiloktober. Du laver jo noget, mens dit barn bliver passet, og kan derfor være mere nærværende, når barnet så ER hjemme.

• #5   28. maj 2014 Jeg kan sagtens følge dig!
    Jeg arbejder skiftende vagter og weekender, så har jo også hverdage fri. Nogle gange holder jeg dem hjemme, men andre dage har jeg altså brug for en hel fridag alene, hvor jeg kan få hvilet! Jeg plejer at sige til mig selv, at når de kommer hjem, så er der meget bedre tid til at være sammen med dem, da indkøb, rengøring, vasketøj og forberedelser af aftensmad er ordnet. Det plejer at hjælpe på min dårlige samvittighed smiley

• #6   28. maj 2014 Jeg går hjemme hver dag, men Smilla kommer da stadig i vuggestue smiley Det har jeg det ikke dårligt med, hun elsker at være der, og er der kun fra 9-15. Jeg ved hun hygger sig, og jeg for ordnet en masse imens hun er afsted, som jeg så ikke skal bruge tid på når hun er hjemme smiley

Kommentér på:
Svært at gå hjemme uden sønnen <3

Annonce