synes at livet er svært(langt) {{forumTopicSubject}}
synes godt nok at tingene er hårde at komme igennem. efter mange års psykisk pres og vold fra ægtefælden er jeg endelig stærk nok i april til at flytte fra ham og prøve at få mit liv tilbage igen. men synes at det er utroligt at lige meget hva jeg gør, så har han alligevel magten og får sin vilje. jeg er sur på ham men mere sur på mig selv over at han får lov... han har i perioden april til nu været i seng med min lille søster, plus prøvet at få et forhold til min veninde. efter jeg fandt ud af det blev jeg meget sur og brød alle bånd med ham, men det første problem er at vi har en dejlig søn sammen, det andet problem er at han valgte at forsøge at begå selvmord, så jeg fik valget at enten stoppede jeg med at komme videre med mit liv mht kærester mm eller gjorde han det igen. så nu sidder jeg her med en tom følelse. at skulle være ulykkelig og gå på komprimi med sine egne ønsker for at han skal have det godt er sku hårdt... jeg skulle bare af med noget gale og have nogen at "tale" med og som ville lytte
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Thums op for at du er gået fra ham , det kræver et stort skridt , og nu skal du så bare tage det sidste .. Han har pisset godt og grundigt på dig og nu skal du have det godt og noget lykke
lykke knus her fra ..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
jul 2008
det er hårde svar du nok får, men han ved hvordan han skal styre dig, og det vil han blive ved med til du stopper med at hoppe på det.. sorry, men sådan ser jeg det desværre
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
apr 2008
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
hold da kæft..
Men ja kender godt følelsen. Det er først når man er kommet så langt ned i tunnelen at man siger stop. også er man helt ødelagt. måske resten af sit liv. (taler af erfaring)
Men seriøst - vær egoistisk, DU SKAL VÆRE EGOISTISK! tænk på dig selv før du tænker på ham.
Vær sådan lidt overfor ham: "hvis du ikke gør hvad jeg siger så skrider jeg!"
og jeg havde satme været fuldstændig ligeglad med om han ville begå selvmord.!
hvis jeg var dig, så ville jeg være skredet og det ville jeg gøre NU!
Og seriøst - hvad har din lillesøster lige gang i? at hun tillader det?????????????!!!!!!!!!!
er total målløs :s
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
Søde Marianne- Der findes bare ikke nogen mellemvej, jeg ved det lyder hårdt, men det gør der ikke. Enten har du ham i dit liv og glemmer dig selv og din søn fordi du skal gå og passe på han ikke får selvmordstanker.. eller også bryder du med ham og kommer ovenpå igen. Det er enten eller desværre. At han har været voldelig overfor dig flere gange, så vil det ikke ændrer sig+ at han holder dig i skak med hans selvmordstrusler, viser bare at han aldrig.. ALDRIG nogen sinde vil give slip på dig og han er typen som aldrig ville acceptere en ny mand i dit liv en dag. Så du kan leve med ham.. og kun ham og hans behov, eller du kan leve dit eget liv med din søn.. og en dag en ny kærlighed.
Håber ikke det er for hårdt sagt søde, og du må endelig skrive hvis du har brug for at snakke.
Er det ikke ham du for meget nylig prøvede at få et barn mere med??
apr 2008
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
Var det ham du prøvede at blive gravid med nu her?
apr 2008
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
det er din mand der er skyld i det.
apr 2008
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
og ja jeg har da et stykke tid hadet min mor for det, men det var nu fordi hun fik mig med en gift mand, og hver gang jeg spurgte om ham fik jeg i vide hvor fantastisk han var.. så det troede jeg jo på, og troede jeg gik glip af noget..
Nu har jeg mødt ham, og han er et svin ^^
jeg elsker ham, fordi det min far og han er en del af mig.
men jeg har ikke noget med ham at gøre, og får det sikkert aldrig.
og jeg snakkede med min mor om det, og sagde hvor fejlen var.
nu får jeg selv en datter der forhåbentlig skal vokse op uden sin biologiske far. og når hun en dag er gammel nok til at forstå hvorfor jeg valgte som jeg gjorde. vil jeg forklare hende det (: ingen ting i mellem bare hele sandheden.. og jeg tror hvis man gør det på den måde, bliver der ikke had og bebrejdelser imellem (:
apr 2008
men vil ringe til lægen imorgen og få en snak i håb om at jeg kan blive klogere
jul 2008
for der er en grund til at man tvivler..og den tvivl vil kun blive ved med at komme så længe der kan findes på undskyldninger, trusler osv..
det du står i nu med jer og jeres søn.. tror du ik han kan mærke det? han vil reagere over i opfører jer som i gør og med alle de humørsvingninger der vil komme...
han vil få det meget bedre med sin sin mor og der er ro på og i får en hverdag der fungerer.. om far så vil vælge at leve og se sin søn eller være et egoistisk svin er så hans valg.. ikke dit.
Tænk på dig selv og din søn.. han mærker det mere end du tror
apr 2008
synes at livet er svært(langt)