{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært :/
  • #1   6. okt 2011 Nu gik jeg ikke i skole men på arbejde, men de første ca 16 uger af min graviditet var jeg så træt, at jeg kunne stå op og sove allerede kl 10 om formiddagen fuldstændigt lige meget, hvor meget jeg sov om natten...
    Det gik over, men blev så afløst af at man ikke orkede noget fordi jeg blev så stor som en flodhest til sidst i graviditeten...
    Det med den søde ventetid... det er noget en romantisk mand har fundet på smiley kun det rent psykiske ved at være gravid synes jeg var fantastisk... resten var hårdt.

• #2   6. okt 2011 Jeg går godt nok ikke i skole, men er sååå træt!
    Min krop kan slet ikke holde til de samme ting som før, uden at blive fuldstændig udmattet bagefter ..
    Hvad med at tage en snak med din studievejleder?

• #3   6. okt 2011 kender det alt for godt da jeg sku ha theis gik jeg i skole og fik afvide jeg ku vælge selv at stoppe eller blive smidt ud pga fravær jeg var så trær og havde ondt og ja du ved jo selv hvordan det er denne gang gik jeg os i skole og havde rigtig meget fravær og var til samtale flere gange men heldigvis smed de mig ikke ud jeg fik lov at gennemføre det:)

• #4   6. okt 2011 Jeg går i skole nu, og jeg var sindsyg træt i starten..
    og stadig til tider, og jeg har da også haft nogle fridage.. (:

Men jeg skal op med Nena alligevel, og hver gang jeg ikke gider siger jeg til mig selv ''Du gør det her for dine børn, ikke for dig selv'' ..
    For jeg mener det vigtigt at få en uddannelse så jeg ikke skal være sådan en mor der siger til min datter : Nej lille skat, det koster for meget at gå til ridning.
    og chancen for det bliver sådan uden uddannelse er temmelig høj jo (:

• #5   6. okt 2011 Nadiaa - synes godt om smiley (jeps der mangler en facebook knap ;-))

• #6   6. okt 2011 Rikke..

ja den knap er meget nyttig smiley

• #7   6. okt 2011 Har overvejet at tage en snak med min studievejleder. For jeg har fået virkelig meget fravær og jeg er her kun indtil min barsel starter.
    Jeg får ikke rigtig noget morgenmad om morgen for jeg må ikke spise i mine timer, ifølge min lærer :s

• #8   6. okt 2011 Ej undskyld, men selvfølgelig må du da ikke spise i dine timer. Der skal du da lære og ikke spise. Ved godt det er enormt svært nogle dage at komme i omdrejninger, men det skal man jo bare. Du skal sørge for at få din morgen mad også spise løbende gennem dagen.

Der er mange der har gået i skole frem til deres barsel og jeg er sikker på du også kan gennemføre det :0)

• #9   6. okt 2011 Enig med fru bække.
    vi må dog godt spise i vores timer (:
    men når det sagt så det goder vi har så længe vi følger med og ikke larmer xD og jeg synes ja undskyld men jeg kan sku ikke lade være med at synes hvis man ikke har en uddannelse eller noget at vende tilbage til for barnet må man sku stramme sig op og få det til at fungere uanset hvor træt og flad man er smiley

Jeg har en BL der bliver værre og værre, en datter på 11 måneder, en skole, graividtet og lejlighed at passe helt selv, det pisse hårdt men jeg gennemføre det for mine børn, nogle gange er man nød til at ofre sig selv når man IKKE synes det skide sjovt (:

• #10   6. okt 2011 Nadiaa har efter min menig fat i noget af det rigtige, jeg mener bare hvor der er vilje er der vej :0)

Kommentér på:
Svært :/

Annonce