Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldersforskel...
  • #2   9. jul 2013 Ja det er jeg.. Altså ikke kæmpe aldersforskel men der er 11 år imellem min mand og jeg.. Vi mødte hinanden da jeg var 17 og han var 28.. Og var aldrig i tvivl om at det var det rigtige..
    Jeg ved at der var mange, både familie og folk udenfor som syntes der var for stor aldersforskel på os.. Men det føltes bare rigtigt.. smiley

Vi faldt pladask for hinanden nytårsaften 04/05.. Vi kendte ikke hinanden (til trods for at vores mødre var meget sammem dengang - men han havde ille boet hjemme i 11 år på det tidspunkt) i marts 05 flyttede jeg ind til ham, nytårsaften 05/06 blev vi forlovet, i februar 06 købte vi hus sammem som vi flyttede ind i i juni 06.. Vi begyndte ligeså stille at snakke om at få børn der - jeg ville rigtig gerne have børn smiley i august 06 påbegyndte vi projekt baby smiley vi blev gravide men mistede i marts 07, heldigvis blev jeg allerede gravid igen i maj 07 og i januar 08 tog vi imod vores dejlige lille søn smiley i maj 08 blev vi gift smiley allerede i januar 09 begyndte vi at snakke om barn nummer to. Vi gik så igang med projektet i april 09 og i Juli stod vi med en positiv test igen smiley i marts 10 tog vi så imod vores dejligt lille datter smiley

Vi var aldrig i tvivl om at vi skulle være sammem og have børn sammen - alder er bare et tal smiley

• #3   9. jul 2013 Jeg kærester lidt med en mand som er 13 år ældre end mig.

Vi har været sammen i 9 mdr.
    Grundet den store aldersforskel kan det aldrig blive til noget rigtigt seriøst mellem os. Han er færdig med børn og det er jeg ikke. Han har to og føler sig alt for gammel til flere, hvorimod jeg har mange år endnu at få børn i.

• #4   9. jul 2013 Jeg har mødt en der er en del ældre end mig og pt er det bare hygge osv.. Han vil rigtig gerne tage skridtet videre, men jeg kan ikke lade være at studse over alderen..
    Han er SÅ skøn og vi har det dejligt sammen, han er meget ung af sind og frisk.. Han har ingen børn og vil gerne have..

Jeg er begyndt at få lidt følelser med i spillet, så er bange for om os to sammen er helt hul i hovedet og jeg skal stoppe det før vi får stærkere følelser for hinanden eller om jeg bare skal give det en chance?? :S

*SUK*

• Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #5   9. jul 2013 Her ved os er der 16 år i mellem, vi mødtes da jeg var 18 og han var 34år, her den 3 juli havde vi været samme i 6 år og vi har 2 børn sammen..

• #6   9. jul 2013 Hvis i er nogenlunde samme sted i livet og ser den samme type fremtid for jer, synes jeg bare du skal springe ud i det smiley

Vil man de samme ting er alderen ligegyldig. Men er man ikke danne sted i livet r det noget helt andet.

Ham jeg ser er også ret frisk ung af sind. Vi joker med at jeg er den ældste fordi jeg er ret gammeldags og "kedelig" smiley

• #7   9. jul 2013 Hop ud i det:)

• #8   9. jul 2013 Hvor meget ældre er han da?

Jeg synes ikke alder betyder noget. Som andre nævner, er det mere hvor man er i sit liv og hvordan man er som person. Min kæreste, som jeg skal giftes med til november er 12 år ældre end mig. Men han er både af udseende og sind meget ung, og jeg føler mig ofte ældre ;o) han har dog nogle flere oplevelser med i bagagen og tjener selvf lidt bedre da han har vært på arbjedsmarkedet nogle år, men vi mærker intet til alders forskellen normalt.

Held og lykke med det, jeg ville tage springet og prøve det hvis det var mig smiley

• #9   9. jul 2013 Hejsa

Her er der 13 års forskel på mig og min forlovede:) jeg kan overhovedet ikke mærke forskel:) vi venter vores første barn sammen (jeg har en datter på snart 4 år fra tidligere ægteskab)! Og ja alt er bare som det skal være, mærker slet ikke noget til alders forskellen: )

• #11   9. jul 2013 Her er der 15 år imellem min mand og jeg, vi har været sammen i 4 år og gift i et år. Sammen har vi Marcus på 21 mdr og hans 2 børn på 7 og 9. De bor hos os.

Her gjorde jeg det meget klart over for min mand med det samme at jeg f.eks ikke ville give afkald på et fælles barn selvom han havde 2 i forvejen og at jeg havde en drøm om at blive gift osv. Og kunne han ikke se dette ske ud i fremtiden var der ikke nogen grund til at indlede et forhold.

• #12   9. jul 2013 C B G- hvad har dine forældre sagt til det?

• #14   9. jul 2013 Men er vel stadig et interessant spørgsmål?

Jeg ændrer i øvrigt gerne på min udtalelse. Jeg synes ikke at alderen er så vigtig - hvis man er voksen smiley

• #16   9. jul 2013 NMBP - dvs eks konen var et år yngre end dig? Alder betyder ikke noget, men har det godt nok lidt underligt med folk hvis kæreste er på alder med deres børn.

• #17   9. jul 2013 Her var jeg 25 og han var 40 da vi lærte hinanden at kende.

• #18   9. jul 2013 Jeg var sådan set bare nysgerrig, selvfølgelig behøver du ikke svare:) men jeg tænker at jeg ud fra dit svar kan gætte mig til det smiley
    Erklærer mig derudover enig med acs:)

• #20   9. jul 2013 Varmen stiger mig vist til hovedet haha.. læste det som hun var 27 år.. vist nok ;O)

• #21   9. jul 2013 C B G helt ok smiley

• #23   9. jul 2013 Han er 42 jeg er 21.. Det skulle bare være sjov og ballade, men der kom lige de her følelser med i spillet..

• #24   9. jul 2013 Hvad gør han sig af tanker?

Det ER jo en stor forskel, det kommer vi ikke udenom. Havde du spurgt mig for et år siden, før jeg mødte "min" olding, havde jeg nok også ment at det var en smule klamt smiley

Men hvad gør han sig af tanker? Synes han du er for ung, eller synes han I passer sammen? Og hvad med fremtiden?

Den situation som Frk. Grøn er jo nok en meget typisk en, når der er stor aldersforskel. Den ene vil have børn, og den anden vil ikke. Nogle vil måske ikke have flere, men har nok, hvor andre mangler dem.

• #25   9. jul 2013 Der er 17 år i mellem mine forældre, og min far var gammel da de fik mig. Det er jeg så ked af i dag. Ville selvfølgelig ikke være ham foruden, og nyder tiden med ham. Han har været en dejlig far, men jeg er bare så ked af, at jeg ikke har ham lige så længe, som andre måske har deres far. Og det er en ting der har plaget mig igennem min barndom.

- de gik så fra hinanden da jeg var 10, men det var ikke pga af alderen. smiley

Jeg ville ikke selv vælge en der var så gammel, men det er på baggrund af mine egne oplevelser som barn af en ældre far.
    Desværre kan man ikke altid bestemme hvem man bliver forelsket i, og hvis det er det rigtige for jer, så er det sådan det skal være. smiley

• #27   9. jul 2013 Helt personligt synes jeg 21 år er en for stor aldersforskel......Jeg har altid ment max 10 års forskel - men men men.... nu har jeg heller aldrig stået i situationen.... smiley

• #28   9. jul 2013 ACS > Han skænker ikke min alder en tanke..
    Han har ingen børn og ved jeg ikke er færdig med at få børn og han vil også gerne have børn (men jeg mener jo han har travlt pga hans alder)..

Men jeg tænker da også over at min far kun er 3 år ældre end ham smiley

Men er da også nervøs for mine forældres reaktion..
    Min søster har mødt ham og været med hjemme og sove hos ham hvor vi har hygget os osv..

• #29   9. jul 2013 I sidste ende er din forældres mening jo ikke den vigtigste. Forstår mig ret, for jeg er enig i at det ER en stor forskel (jeg havde betænkeligheder ved de 13 år, og havde nok trukket grænsen ved en mand som var gammel nok til at være min far), men hvis du føler I er samme sted i livet og har de samme muligheder, så må der være vigtigst.

Hvis du kan gå ned af gaden med ham, eller tage ham med til familiefest og blot tænke "ja, det er min kæreste. Ja han er ældre end mig", så synes jeg du skal give det en chance smiley

Mor til Dexter, min far var også gammel da de fik mig og jeg har altid ærgret mig over det smiley

• #30   9. jul 2013 Tænker sgu ikke over det på gaden.. men familien skal da nok lige sluge den hvis de ikke står helt af ved det..

• #31   9. jul 2013 Her fortalte jeg ikke min mor i starten hvor gammel min mand var så hun dannede sig selv sine indtryk og troede han var 32 så det fortalte hun til alle. Da hun så fik hans alder at vide var hendes kommentar bare nåh jamen bare i har det godt sammen.

Jeg har da også tænkt over det med hans alder i forhold til Marcus da han jo at 42 da vi fik Marcus, men det er ikke af så stor betydning for mig. Er sikker på Marcus vil have sin far i mange mange år.

• #32   9. jul 2013 ACS: ved præcis hvad du mener. Min far har altid været på alder med mine kammeraters bedsteforældre. Og det bekymrede mig mere og mere som lille. Og udviklede lidt en angst for at miste ham. Det var/er bestemt ikke rart.

Er helt enig i det du skriver. smiley

• #33   9. jul 2013 Jeg synes det er svært at sætte alder på kærlighed. Man kan jo for pokker ikke styre det!

Men Camilla, hvorfor har han travlt med hans alder? Fordi han så måske har mindre tid med børnene, eller hvordan?

• #34   9. jul 2013 Personligt kunne jeg bare aldrig gøre det...

Men sådan en som min mor har kun været sammen med ældre mænd..
    Der var ca 25 år mellem min biologiske far og min mor, det holdte i 3 år og hun var omkring 18 da de mødtes.. (:
    så har der været min ''far'' og et par fyre som også har været ældre men det har været rimelig useriøst..

Hendes Ex kæreste er omkring 21 år ældre end hende, de var sammen i 4-5 år og det fungerede bare på ingen måde.. der satte alderen virkelig ind og var et problem.. han kunne ikke acceptere os børn.. især mig (var 17 da de flyttede sammen ca) og han behandlede hende alt i alt a lort til..

Nu hun sammen med en ny fyr.. han er ca 18 år ældre end min mor noget der omkring.. og de har det pisse godt sammen.. han er skide sød og har virkelig taget os børn OG mine børn til sig..

Nå min point er det kommer rigtig meget an på hvordan fyren er også jo, hvis han er ''ung a sind'' så det jo nok ikke så slemt igen.. og som med alle andre forhold ved man bare ikke med sikkerhed hvordan det ender ud (:

• #35   9. jul 2013 No name..

Jeg har det faktisk ligesom dig personligt.
    Jeg kender ikke min biologiske far, men jeg har en søster der er et år eller to ældre end min MOR og en bror der er et par år yngre..

JEG derimod er på alder med mine niecer og min Nevø..

Igen jeg kender dem ikke, men for mig er det bare underligt, at tænke på.. og det ville jeg bare personligt ikke kunne være i (:

• #37   10. jul 2013 Pernille > han bliver 43 i år, så hvis han skal have børn inden jeg synes den er HELT kriminel, så må det da være snart?

• #38   10. jul 2013 Dina > Men sluttede det pga aldersforskellen?

• #39   10. jul 2013 Mor til 2...> Du har fat i noget, selvfølgelig ved man aldrig hvordan forholdet ender, uanset aldersforskellen.

• #40   10. jul 2013 Mht børn inden det bliver helt kriminelt som du selv siger, skal du jo også gøre op med dig selv om du vil være klar til det så "tidligt" (jeg ved jo ikke lige hvor længe i har været sammen) i et forhold at skulle have et barn sammen.

Her havde jeg det selv sådan at jeg ikke ønskede manden skulle blive meget ældre end de der 42-43 inden vi blev gravide, men samtidig bekymre det mig ikke at Marcus har en "gammel" far. Men hans 2 andre børn er også kun 6 og 8 år ældre end Marcus så han havde jo små børn i forvejen osv. Var nok noget andet hvis det havde været teenager han havde i forvejen.

• #41   10. jul 2013 Jeg ville personligt aldrig ku være sammen med en hvor der var stor aldersforskel. Jeg synes 5 - 6 år er MEGET!
    Derimod er jeg ligeglad med hvad andre mener og de kan elske hvem pokker de så end vil, det gør mig intet. Jeg sku bare ikke nyde noget. smiley

• #45   10. jul 2013 Er ikke sammen med nogen nu. Men der er 16 1/2 år i mellem os

• #46   11. jul 2013 I mellem mig og min kæreste er der knap 10 år.
    Men for 2 år siden, havde jeg en sommer flirt, jeg var 22 og han var 45år. Vi flirtede i ca. 1/2 år. Og det var bare super dejligt. Men han havde næsten børn på alder med mig og ville ikke have flere børn. Og jeg ville gerne lave min egen familie. smiley
    Så vi brød vores flirt, mens legen var god. smiley

• #47   27. jul 2013 der er 10år mellem mig og min kæreste, jeg er 20 og han 30, vi har været sammen i snart 2 år nu, og er i gang med projekt baby.. vi har de samme mål og planer for vores fremtid og vi ligner meget hinanden. jeg har altid sagt at kærlighed har ingen alder.

• #48   27. jul 2013 Vores flirt er stoppet.. jeg kunne ikke arbejde med hans alder vs. min fremtid..

• #49   28. jul 2013 Camilla tror det var det rigtige valg for dig - ønsker dig held og lykke med at finde kærligheden

• #50   28. jul 2013 Hellere nu end senere.. men en skam. Du finder en anden mand smiley

• #51   29. jul 2013 Jeg tror bestemt også det var det rigtige valg.. han gik så helt amok, men det kan jeg ikke bruge til noget..

ACS > ja mon ikke han kommer forbi en dag smiley

Kommentér på:
Aldersforskel...

Annonce