7 år og nu slut {{forumTopicSubject}}
Ja nu skete det. Mig og børnenes far er gået fra hinanden. Har tidligere skrevet herinde, hvor jeg var i yvivl hvad jeg skulle gøre. Vores forhold har været dårligt over 1 år, hvor jeg slet ingen følser har kunne finde og egentlig kun gået og været irriteret på ham. Der har desuden også været en del andet som han havde gjort, jeg havde svært ved at komme mig over. Vi prøvede at rede det ved at tage en alene tur til Rom, for at se om vi kunne finde hinanden igen, men det skete ikke. Jeg har gået og været meget i tvivl om hvad jeg skulle gøre, både fordi han virkelig prøvede at redde det, men også fordi jeg virkelig tænker meget på børnene i det her. Har følt mig lidt egoistisk og om jeg skulle blive for børnenes skyld. Men nu er beslutningen taget mig og børnene+hund flytter. Jeg er faktisk rigitg lettet og på en måde rigitg glad for beslutningen. Jeg har gået og haft det skidt længe nu og glæder mig til at begynde på en frisk og give børnene en glad mor Selvom det måske bliver hårdt for børnene, håber jeg det er det rigtige at gøre. Børnene er 3 år og den andne 15 måneder, så tænker også det måske er bedst nu hvor de er små end at vente.
Mig og faren skilles som gode venner, er enige om hvordan tingene skal kører og snakker fint sammen.
Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg, det er bare som om min beslutning har lettet en stor byrde og selvom mange folks kommentar var ``du kan ikke klare det økonomisk alene, kæmp for børnenes skyld, sådan er et ægteskab osv osv.´´ så er jeg faktisk idag rigitg glad og glæder mig til at starte på en frisk
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 301
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 98
Vi bor stadig sammen og er dejligt vi kan snakke fint sammen og er så eninge om hvordan det hele skal fungere
Det eneste jeg kommer til at savne er hjælpen med børnene og den tryghed der er og være i et forhold.
Tror det er den bedste beslutning for mig og børnene. Har fundet et hus i nærheden, så skal heller ikke hen og flytte børnene fra institution
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
1194 børnepenge fra faderen
friplads til børnenes institution
boligsikring - 1915 men det er jo individuelt alt efter husleje, str osv.
ekstra og ordinær børnepenge ca 2500 hver tredje måned sammen med de ca 4000 man får i børnepenge....
Vi kan fint klare os og Maya mangler ikke noget på den konto og alle regninger bliver betalt hver måned, så kommer jo også an på hvordan man priotere at bruge sine penge..
Dejligt at høre at andre forældre også kan finde ud af at skilles som venner da alt for mange er fjender, når de skilles..Held og lykke er sikker på i alle nok skal klare det
feb 2009
feb 2009
7 år og nu slut