Menstruation efter 7 år uden {{forumTopicSubject}}
Ja et ret ligegyldigt indlæg, men har bare lyst til at dele det med alle :o)
Det er sådan at jeg stoppede med at tage p-piller som 18 årig fordi jeg glemte at tage dem.
Men da jeg stoppede med at tage dem, stoppede jeg også med at få menstruation.
Jeg har aldrig fået taget mig sammen til at gå til lægen med det. Rigtig dumt da vi jo gerne vil have børn i fremtiden :o/
Men efterhånden er det gået i glemmebogen og jeg er i gang med uddannelse og går meget op i det.
Og for to uger siden blev jeg noget overrasket da jeg fandt ud af at jeg havde fået min menstruation :o)
Den var helt normal osv.
Og nu kan jeg jo slet ikke tænke på andet.. tanken om det måske er muligt for os at få børn nu, er jo helt fantastisk :o)
Nogen der har oplevet det samme?
Og tror I at det er fordi jeg har det godt og har noget at gå op i?
Vi har haft nogle stressede år med økonomiske problemer da jeg har været arbejdsløs og så har vi flyttet en del.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
men ens dagligdag/psyke påvirker mere end man lige tror
maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Er rigtig spændt på om jeg får det igen næste måned :o)
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
maj 2010
Christina: Nej det er der mange der undrer sig over. Ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare sparkede mig selv i r**** og ringet til lægen. Det ER dumt af mig..
Men det gør jeg nu hvis ikke min menstruation vender tilbage om en måneds tid. For nu kribler det jo helt i maven at tænke på at vi måske har en chance for at få børn :o)
maj 2010
maj 2010
Så der bliver ringet til lægen i morgen!
Og jeg har taget en test som var negativ.
maj 2010
Så meget uregelmæssig behøver det heller ikke at være :o(
Har fået en tid den 12. juli. Der er længe til.
Han ville gerne ha at jeg tager en test en gang om ugen indtil da.
Hvorfor ved jeg ikke, for der var ikke en gang skyggen af streg nr 2 på den test jeg tog.
Menstruation efter 7 år uden