De kære mænd! {{forumTopicSubject}}
Jeg synes bare der er så mange lige nu som går fra hinanden og overvejer at gå fra hinanden, synes det er super ærgerligt, men forstår også mange af pigerne herinde fra om hvorfor de har det som de har med deres mænd, og er kede af det på jeres allesammens vegne..
Men nu synes jeg også bare det var på tide at rose mænderne lidt..
Min mand er nemlig super dejlig og super skøn, han ved f.eks at jeg snart skal stå overfor 5 eksamner og de kører rundt oppe i mit hovede, og derfor gør han mange praktiske ting herhjemme så jeg kan få lidt ro i hovedet..
Han er super dejlig til at tage Oliver om morgenen i weekenderne så jeg kan sove længere..
Han gør meget ud af at vise hvor meget han værdsætter både mig og Oliver..
Han er en SKØN far overfor Oliver, han er god til at lege med ham og tage sig af ham.
Han er god til at sætte os højest selvom han har været på arbejde mange timer og måske i virkeligheden er træt..
Min mand er bare DEJLIG, og jeg elsker ham uendelig højt..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
he
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Vil også meget gerne rose min dejlige kæreste.... Han er så sød, vores forhold er bedre nu, end det nogen sinde har været... selvom vi har været sammen i 3½ år så føler jeg stadig mig helt nyforelsket... Vi snakker jo tit om hvordan det bliver når prinsessen kommer ud til os, og jeg er ikke i tvivl om at han bliver den bedste far jeg kunne ønske mig til vores barn... Han siger bare de sødeste ting hele tiden, og får mig altid til at smile.... Ja, han er bare den bedste!!!
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Synes og det er trist så mange går fra hinanden.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
nov 2010
Følger: 1 Svar: 5
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Han ved jeg elsker at læse bøger, og er helt væk i Twilight sagaen, og HP og en den dur, så igår gav ham mig en advenst gave :
3 bøger i en serie kaldet "Nattens Hus" der er vidst 8 bøger i alt.. og jeg er godt igang med at læse dem, og hold fast den første bog er god
så sikke en sød mand jeg har at overraske mig med det
Han er ikke den bedste til det huslige og til at tage sønnen af sig selv, men det sker da, og jeg gider ik brokke mig over det, for jeg vidste han ik var super huslig da vi fandt sammen og han vokser med opgaven som far, selvom det går langsomt hehe men det gir han mig også ret i hehe, så det er altid noget
Han er bare skøn, og håber vi altid vil forblive sammen, for kun med ham føler jeg mig hel og tryg, han er mit modstykke og kærlighed og det vil jeg nyde så længe jeg kan
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Monique & Malik's mor - Hvor er det bare dejligt med sådan en eks, er super glad på dine vegne, og på dine børns selvfølgelig..
Linda - Glad for at høre I ikke er på vej fra hinanden efter hvad der er sket, men du er sej og stærk! .. Glad for I stadig holder sammen, held og lykke herfra..
ALLE jer andre - SKØNT at I også har en dejlig kæreste som er opmærksom og det hele, det er bare så dejligt med sådan en..
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
STORT tillykke med jeres nyfundne kærlighed
nov 2010
Følger: 1 Svar: 5
De kære mænd!