{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

De kære mænd! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes bare der er så mange lige nu som går fra hinanden og overvejer at gå fra hinanden, synes det er super ærgerligt, men forstår også mange af pigerne herinde fra om hvorfor de har det som de har med deres mænd, og er kede af det på jeres allesammens vegne..

Men nu synes jeg også bare det var på tide at rose mænderne lidt..

Min mand er nemlig super dejlig og super skøn, han ved f.eks at jeg snart skal stå overfor 5 eksamner og de kører rundt oppe i mit hovede, og derfor gør han mange praktiske ting herhjemme så jeg kan få lidt ro i hovedet..

Han er super dejlig til at tage Oliver om morgenen i weekenderne så jeg kan sove længere..

Han gør meget ud af at vise hvor meget han værdsætter både mig og Oliver..

Han er en SKØN far overfor Oliver, han er god til at lege med ham og tage sig af ham.

Han er god til at sætte os højest selvom han har været på arbejde mange timer og måske i virkeligheden er træt..

Min mand er bare DEJLIG, og jeg elsker ham uendelig højt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De kære mænd!
  • #1   28. nov 2010 Dejlig husk og vis ham det du skriver så han kan se du virkelig sætter pris på ham.

he

• #3   28. nov 2010 Er også helt enig, det er så trist, så mange der går fra hinanden for tiden syns jeg....

Vil også meget gerne rose min dejlige kæreste.... Han er så sød, vores forhold er bedre nu, end det nogen sinde har været... selvom vi har været sammen i 3½ år så føler jeg stadig mig helt nyforelsket... Vi snakker jo tit om hvordan det bliver når prinsessen kommer ud til os, og jeg er ikke i tvivl om at han bliver den bedste far jeg kunne ønske mig til vores barn... Han siger bare de sødeste ting hele tiden, og får mig altid til at smile.... Ja, han er bare den bedste!!!

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   28. nov 2010 Jeg har hellere ikke noget at klage over. Min mand sejler, og er ude 10 uger og hjemme 10 uger. Når han er hjemme laver han f.eks. stort set altid aftensmad, han putter Patrick om aften, så jeg lige kan få lov at slappe af. Og han står op i weekenden, så jeg kan sove længere. Rengøringen deles vi om.

Synes og det er trist så mange går fra hinanden.

• #5   28. nov 2010 Altså nu er jeggodt nok alene, men gravid med min eks som stadig er min bedsteven... Men vil da også sige at jeg syntes han gør det fantastisk, han er ikke biologisk far til Malik som snart bliver 3 år og kun har set sin rigtige far i een time alle de år, men har taget ham til sig som var han hans.. jeg har 12 dage til termin og Malik skal starte i børnehave på onsdag, han har så lige ringet for at høre om han ikke skulle holde fri det meste af denne uge for at komme og hjælpe mig så jeg også kunne slappe lidt af og ikke skal stå med det hele alene også han kunne komme med på Maliks første dag i børnehaven, nu jeg kan føde hvornår det skal være... Bedre far kan mine drenge da ikke få :o)

• anna a
    anna a Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #6   28. nov 2010 Trine og oliver - Jeg har tænkt præcis det samme. Hold op hvor er der mange der går fra hinanden lige i tiden. Jeg selv er en af dem, desværre. Så har ikke så meget at rose lige nu,

• #8   29. nov 2010 jeg har også en dejlig (og lækker!) kæreste smiley

Han ved jeg elsker at læse bøger, og er helt væk i Twilight sagaen, og HP og en den dur, så igår gav ham mig en advenst gave :
    3 bøger i en serie kaldet "Nattens Hus" der er vidst 8 bøger i alt.. og jeg er godt igang med at læse dem, og hold fast den første bog er god smiley en blanding af twiligth og HP hehe lidt sjovt, men det fanger mig med det samme, elsker sådan noget smiley

så sikke en sød mand jeg har at overraske mig med det smiley

Han er ikke den bedste til det huslige og til at tage sønnen af sig selv, men det sker da, og jeg gider ik brokke mig over det, for jeg vidste han ik var super huslig da vi fandt sammen og han vokser med opgaven som far, selvom det går langsomt hehe men det gir han mig også ret i hehe, så det er altid noget smiley
    Han er bare skøn, og håber vi altid vil forblive sammen, for kun med ham føler jeg mig hel og tryg, han er mit modstykke og kærlighed og det vil jeg nyde så længe jeg kan smiley

• #10   30. nov 2010 S & Lærke smiley .. Hvor er det synd for dig.. Håber virkelig du får det bedste ud af det når der er gået lidt mere tid, for jeg er sikker på du nok skal klare dig! ..

Monique & Malik's mor - Hvor er det bare dejligt med sådan en eks, er super glad på dine vegne, og på dine børns selvfølgelig.. smiley

Linda - Glad for at høre I ikke er på vej fra hinanden efter hvad der er sket, men du er sej og stærk! .. Glad for I stadig holder sammen, held og lykke herfra..

ALLE jer andre - SKØNT at I også har en dejlig kæreste som er opmærksom og det hele, det er bare så dejligt med sådan en.. smiley

• #11   30. nov 2010 Linda - Hvor er jeg glad på dine vegne.. Så er det nok rigtig hvad man siger: Der er intet der er så skidt at det ikke er godt for noget! smiley
    STORT tillykke med jeres nyfundne kærlighed smiley

• anna a
    anna a Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #12   1. dec 2010 S & lærke.. I know how you feel.

Kommentér på:
De kære mænd!

Annonce