766 visninger
|
Oprettet:
Den kære julemand - Juleaften. :-) {{forumTopicSubject}}
Godaften de damer og få mænd.
Hvor mange af jer, har egentlig en julemand som kommer med nogle gaver juleaften??
Og til jer der har det, hvordan gør i det så?
Vi har overvejet det da Simon er blevet helt vild med julemanden, så kunne da være sjovt at en lige klædte sig ud som den kære mand og lige komme med nogle få pakker.
Men ved ikke hvordan vi skal gribe det an, så det bliver sjovt. Så kom gerne med jeres historier.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Det var en bekendt, og han kom og blev i ca. 20 min.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
De tænker ikke over om der mangler en.... I hvert fald ikke min datter på 3,5. Vi var til noget juletræsfest 1. søndag i advent. Min far var der, gik igen og kom tilbage efter julemanden havde været der
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Kan huske min morfar gjorde det et år da jeg var barn. Måske flere gange men husker kun det år hvor jg kunne se at det var ham.
Min datter får gaver af os og ikke en nisse eller julemand.
okt 2012
okt 2012
Mødte en "julemand" i næstved storcenter og han gav chokolade, hun skulle IKKE have nogt af ham så han lagde det i mors halstørklæde og så kunne hun spise det. Samme når vi er i bilka om søndagen med ulven billie eller hvordan det staves.. den er hun røv bange for.
Figurene i hansapark der får taget billede med børnene er hun bange for osv..
Så når vi skal til juletræsfest på torsdag må mor, moster, bedste eller mufar gå med op og tage imod godtepose for hende for hun gør det ikke selv.
Hun er knap 2 år
Den kære julemand - Juleaften. :-)