{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

at udlever sine kære {{forumTopicSubject}}

er jeg den eneste, der krummer tæer, når jeglæser pigers ulykkelige indlæg om hvor dumme og trælse deres mænd er, og spørger om de skal forlade dem osv..

ærligtalt så får jeg dårlig samvittighed på deres vejne, jeg kunne aldrig drømme om at udlever min kæreste og far til vores datter, på en online side hvor ALLE kan læse det, selv ham og øvrige familie.

jeg sys simpelthen det er dårlig stil, at man ikke sætter sig ned og snakker med den anden part om det i stedet..

jeg ville bliver NOGET SÅ KED AF DET, hvir min samlever gjorde det ved mig. fint han snakker med familien (læs hans mor) men PÅ NETTET, frit til gængeligt for alle andre mennesker...

jamen du godeste.

ligeledes når der er tale om søskende,veninder anden familie ETC.

er jeg den eneste med denne uforståen hed over for den måde at "gå bag rygge" på ens samlever, den man lever med den man elsker og har barn med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at udlever sine kære
  • #1   14. feb 2011 Nogle gange er det lettere at skrive det ned og få svar fra folk som ikk kender en eller familien !! sådan har jeg os haft det nogle gange før jeg mødte min mand.. men jeg brugte godt nok ikk nettet så meget den gang som man gør nu *G*

Men altså nogle gange er det lettere og man kan lufte ud uden at tænke over tingene smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #3   14. feb 2011 Jeg er nu enig med dig.. smiley
    Forstår godt folk kan have problemer og tænke en del over det og måske være i vildrede..
    Men det er det man har sin familie og venner til.
    Jeg kunne heller aldrig finde på at hænge min kæreste ud på nettet.

• #4   14. feb 2011 Ja der er sku en del mænd som bare siger "ej det gider jeg ikk høre eller tale om basta bum bum" og så har man prøvet - måske det så hjælper at lige få en snak med fremmede omkring det og høre hvad de ville gøre. nogle gange er det faktisk fremmede personer's råd som er bedst og giver skubbet !!

• #6   14. feb 2011 jeg har tit tænkt det samme, jeg kunne aldrig drømme om at skrive om de problemer vi evt kunne have der hjemme.
    Synes ikke det rager alle andre og er en privat sag mellem os. og som du nævner ville jeg da os blive vildt ked af det hvis manden skrev om mig på nettet, også fordi der er to sider af en sag.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #8   14. feb 2011 Enig med Sabrina! (:

Forstår godt folk kan have behov for at skrive om deres problemer..
    Men kunne aldrig finde på selv at gøre det. Og gud nåde trøste Mads hvis han gjorde det!!!! heeh smiley

• #10   14. feb 2011 jeg kan ærligtalt godt følge tass kommentar. jeg var sgu også skredet hvis min kæreste udleverede noget SÅ personligt på nettet.

• #12   14. feb 2011 dem skal der jo også være plads til......

når bette pigen er vågen

OUT

• #13   14. feb 2011 Jeg er ikke enig smiley
    Jo jeg sys det er rørende at læse om folks problemer.. Jeg skriver også selv herinde hvis der er noget jeg går og brænder inde med!

F.eks hvis jeg nu følte jeg gjorde alt herhjemme (som tit er et emne - men ikke foregår herhjemme), så ville jeg da skrive herinde og høre hvordan det er hos andre - om jeg overdriver fuldstændig, eller om jeg havde retten på min side (forstå mig ret - det er min mening der tæller - men nogengange er det rart at ha andre med på sidelinjen).

Jeg bruger tit siden her, hvis jeg har nogle "store problemer" som jeg gerne vil snakke med nogen om. Sys man får en masse brugbare råd og perspektiveringer fra forskellige kvinder, og så sys jeg ikke altid at jeg har lyst til at "belemre" mine veninder og min familie med ALLE mine problemer smiley

• #15   14. feb 2011 De fleste kender jo ikke den anden halvdel.. Og min familie er ikke på nettet samme steder som jeg er (Okay med untagelse af facebook, men der undlader jeg også at skrive det)

• #16   14. feb 2011 Jeg er ikke enig.

Jeg synes netop sådan et sted som dette burde være et hvor man kunne komme ud med sine tanker, det er ikke alt man har lyst til at dele med sine veninder eller familie. Jeg synes bestemt ikke der er nogle der skal havde dårlig smag i munden, sikke da en kommentar.

Udover det så tror jeg altså det er rimligt sjældent at par er gået fra hinanden fordi den ene har skrevet om en anden på nettet.

Kommentér på:
at udlever sine kære

Annonce