9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Jer med anden kæreste {{forumTopicSubject}}
Jeg vil lige spørge jer der har barn men ikke er sammen med faren mere, for jeg ved jo ikke hvordan det må være for en fyr at være sammen med en der har barn i forvejen hvor han ikke selv har.
Det har jo nok været en omvæltning at der lige pludselig var et barn i hverdagen hvor de ikke har været med lige fra start eller med i graviditeten.
Har nogen af jer snakket med jeres kæreste om hvornår han kunne tænke sig at få barn med jer nu hvor de skulle vænne sig til at der var et barn allerede i forvejen?
har de været klar hurtigt eller har de syntes det var en stor mundfuld så de gerne ville vente? og hvor lang tid?
det var egentlig bare for at høre hvordan jeres kærester havde det med at få barn osv.
og vil de så gerne have et barn mindre nu hvor der allerede er et i forvejen, der dog ikke er deres biologiske?
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
Jeg skulle da lige vænne mig til at Julie var der til at bryde tosomheden, men efter godt et år blev vi enige om at begynde projekt baby. Ved godt det måske ikke er helt der du vil hen, men jeg er jo kommet udefra og har taget det hele i stiv arm.
hmm men måske kvinder ser lidt anderledes på den slags? ? ?
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
så det er skønt at høre, for man kan jo aldrig være sikker på at ens kæreste er ærlig, set i forhold til at han måske gerne ville være rar og passe på ikke at komme til at sige noget forkert eller noget man blev sur over.
Så det er rart at høre det fra en der tør udtale sig mere frit fordi der ikke ville kunne komme konsekvenser ud af det.
Det ville der heller ikke hvis han var ærlig, jeg er også bare nysgerrig efter at vide hvordan det er, og hvor stor en mundfuld det egentlig er.
Nu ved jeg ikke om du havde babyplaner i forvejen, men det at han havde en datter, gjorde det, at du udskød dine egne babyplaner?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Jeg fandt jo min kæreste tre uger inden jeg fødte.. og min kæreste havde to små dejlige børn som dengang var ja lige lidt over 1 år og 2 år. Og puha jeg var ikke vant til børn så det var noget af en omvæltning at skulle stå der som den nye kæreste med mave på også forholde mig til en ny kæreste også hans børn.. Og ja lidt efter med mit eget barn. Og vi flytttet sammen stor set fra dag et af. Jeg ville meget gerne have et barn lige med det samme men viste godt at vi skulle kende hinanden bedre. Og ja nu har hans børn så snart boede hos os fast i et år og alle tre dejlige unger siger mor til mig og far til ham. Vi håber at begynde projekt baby i år eller næste år.
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 21 Svar: 455
Da jeg blev gravid ved et uheld var der ingen betænkeligheder da vi også havde kendt hinanden i 12 år, ikke været kærester men venner.
Han siger at det at jeg havde et barn var ikke noget problem for ham da han jo har sin datter, men hans ønske om og få et barn mere var der
apr 2009
Det er vigtigt for mig at kende hinanden inden man kaster sig ud i et baby projekt og ja vi havde kune været sammen et år, men Peter havde jo i forvejen vist mig at han var ansvarlig for et lille menneske. og tiden for os føltes bare rigtig. Der gik så 8 Mdr. og jeg var gravid.
Altså jeg vil sige at det værste ved at jeg fandt sammen med min kæreste var nu ekskonen.,.......... Hun ville gerne gøre tingene sure for os og det har da bestemt givet vores forhold nogle prøvelser, men det har kun gjort os stærkere som par.
Jeg ville ikke trække mig tilbage for et evt. forhold, hvis modparten havde et barn :o)
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jun 2008
hvordan havde mændende det med et barn mere? og hvor lang tid gik der til de gerne ville?
apr 2009
jun 2008
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 270
apr 2009
mar 2008
var det til det jeg skive??
apr 2009
Der skal nok være en derude til dig også :O)
jun 2008
Men når han siger at han slet ikke har noget problem med at jeg har barn tror jeg ham da også. Men jeg har jo aldrig selv prøvet at være den der kommer sammen med en der har barn så ville gerne høre det fra andre hvordan det er, for ved jo ikke om han svarer mig ærligt på de ting jeg spørger om -om han bare er sød. Han kommer jo fra noget hvor han kun var ham selv så jeg kan ikke forstå at han tager alt så pænt som han gør. Det må jo have været en kæmpe omvæltning.
Og så kunne jeg jo godt tænke mig et mere og han er vist ikke helt klar endnu, måske fordi han skal vende sig til det? ved det ikke rigtigt, vi har været sammen i 8 mdr og kendt hinanden i 7 år. Men jeg vil jo heller ikke spørge ham om hvornår han er klar for så vil han måske blive stresset eller føle det som pres, og det vil jeg jo ikke udsætte ham for. Hvis man begynder at presse og spørge hvornår de er klar trækker de nok følehornene tilbage og mister lysten fordi den ikke kom naturligt men skulle presses frem.
så vil selvfølgelig ikke belemre ham med hvor skruk jeg er, så var bare nysgerrig efter at høre hvor lang tid der gik for jer andre med barn og en anden kæreste end faren til barnet før de var klar til at få en selv. De har det jo nok på samme måde med at der er et ekstra barn de ikke har været vant til fra start og haft graviditeten til at forberede sig i.
jeg ved godt at mænd bliver klar på vidt forskellige tidspunkter og regner heller ikke noget ud fra det.
Det var mere hvornår andre gjorde det. Hvad der var normalt, for fyrene der går ind i et forhold hvor der allerede er et barn ville det selvfølgelig nok være en større "udfordring" for -forståeligt nok.
Så det var lidt det, om de fik blod på tanden selv og hvor lang tid der gik
jun 2008
Jeg ville synes godt om sådan en mand, for det viser han er ansvarlig -hvilket mange piger drømmer om ved en fyr!
og kærlig og kan tage vare på andre end sig selv. Og selvfølgelig er en god far, der kunne være godt far-materiale til ens egne børn man evt. selv fik med ham en dag.
jeg har aldrig prøvet at komme sammen med en der havde barn, men hvis han var en god far ville det nok smelte mit hjerte. Hvis han var en svinsk far ville jeg miste respekten lidt og nok ikke gide samle på ham fordi jeg ikke selv ville have børn med ham så.
så jeg ville synes godt om en der var far på fuldtid.
hvis mænd kan komme sammen med kvinder der er mor på fuldtid kan vi vel også komme sammen med fædre der er far på fuldtid
Jeg tror ikke det betyder noget hvis bare det er den rigtige man finder
mar 2008
tak for det pæn ord. jeg håbe på at bliver far på fuldtid. da jeg skal til at har en sage køre imod komumme. om min datte. hun er bliver fjært fra sin mor. men det ville ik lad mig får hende.
jun 2008
håber du får hende
mar 2008
jun 2008
mar 2008
jun 2008
Håber du får hende