660 visninger
|
Oprettet:
Jer med tumlinger! {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Inspireret af en anden tråd blev jeg nysgerrig og er nødt til at høre hvor meget sikkerhed i har i jeres hjem?
Jeg har keramiske plader der er børnesikring på så jeg har intet der beskytter mit komfur eller ovn. Der er også børnesikkert glas i ovnen.
Jeg har gemt ledninger væk, og har hjørne dimser på bordene og andre spidse kanter. Det er det eneste.
Hvad med jer?
Jeg ved ikke om jeg havde købt et gitter til komfuret hvis jeg havde et komfur med knapper, for min datter er aldrig alene i køkkenet. Men hvis jeg havde trapper i lejligheden ville jeg havde gitter der..
Kom frisk!
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
De fleste ledninger er gemt væk og alle glas lysestager i vindueskarmen er rykket ind...
Og håndtag på vores skabe i stuen er taget af..
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Han piller dog alt hvad han kan komme i nærheden af på bordet....
Nu er jeg jo nok sådan en høne mor, for jeg har ikke min søn alene i køkkenet, og når han er vågen i stuen, så er jeg over ham hele tiden, så vi har som sådan ikke nogen børne sikringer.... andet end moren... hihi...
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Også er jeg jo lidt stolt... han har nu lært at man ikke er hård ved hunden og andre børn, men vi ae'er, så når man siger ae ae, så siger han ae ae og ae'er hunden....
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
jamen her skal alt bare sikres og helst dobbelt sikres !!!
jeg havde først 2 dejlige stille piger som bare aldrig pillede ved noget ..
så kom Sophia og hold da op
der bliver pillet ved kontakter..åbnet skuffer og skabe.. tændt komfur og ovn.... kigget i kattebakker... stablet kasser til at stå på.. prøvet mors og fars sko ... for ikke at glemme renset wc med wcbørsten :-S
så her er alt sikret nu... for det er jo kun et split sekund man kigger væk med en sådan pilfinger i huset ja så.......
vi bor på 3 sal så her er også sat dobbelte børnesikringer på vinduerne nu hvor hun stabler alt for at komme op og ja hoveddøren har en ekstra kæde på så hun ikke liiiiiige ......
ja vi har vidst fået en krudtugle !
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
vi har ikke sikring på komfuret da vi har gas og det kan han ikke tænde selv, da det har sådan en sikring på. han har haft lappen på ovnlågen, den var varm (nok) men ikke så han brændte sig men han har ikke gjort det siden.
vi har ikke noget på hjørner og vi har lidt løse ledninger men også mange der er sat fast. vi har en dør med smæksikring på resten udgør ingen problemer.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Vi har sådan en rist foran ovn lågen og foran vores knapper på komfuret og en skærm op ved kogepladerne. Ledninger er gemt væk. Men vi kar også køkken og spise stue i samme rum og der er ungerne rigtig meget i stedet for stuen. Og da jeg tit er alene med alle 3 unger kan det jo ikke undgåes at de er alene i 2 sek. Men aldrig når vi laver mad.
Jer med tumlinger!