{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

de mænd {{forumTopicSubject}}

hvad er det bare mænd ikke forstår eller er det bare mig.
sagen er sådan at min kæreste mener ikke at jeg laver nok, selvom at jeg laver så meget så jeg bliver helt dårlig pga at jeg er gravid.
sagen var så at han ikke gik til mig til til sin mor selvom at jeg havde forklaret ham i torsdags at hvis han så sig om lavede jeg altså noget men han ser det ikke. er det bare mig eller er mænd sådan??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  de mænd
  • #1   5. aug 2009 min mand er lige omvendt... han ser altid hvis jeg har lavet noget og sætter stor pris på det. nu er jeg så gravid, og må ikk rigtig lave noget pga. mange komplikationer, så han står for det meste herhjemme, og hvis jeg har lavet noget blir han sur på mig

• #2   5. aug 2009 Mor til - ja, sådan har vi det også her hjemme..... han ligger altid mærke til det mindste jeg har lavet her hjemme... nu jeg ikk gravid, så han bliver ikke sur, men havde jeg nu været, og haft så mange komplikationer som du, så tror jeg han havde været som din kæreste...

• #3   5. aug 2009 kender godt til det...

• #4   5. aug 2009 sonne: Måske vi bare er heldige med vores mænd?

• #5   5. aug 2009 ville bare høre om det bare var mig, jeg er ved at blive så fustrertet over det. her ser han aldrig når der er lavet noget han underholder også når vi er i byen med at jeg ikke laver noget selvom at jeg gør alt hvad jeg kan. det jeg bliver mest skuffet over er at jeg går og spørg ham om der er noget galt men svaret er altid at der ikke er noget. da jeg så finder ud af at han går til sin mor med problemet uden at have snakket med mig først bliver jeg bare så skuffet spicelt fordi hun mener at jeg ikke kommer fra et rydeligt hjem så det er jo nok derfor. man føler bare sig så udstillet og mener også når der aldrig bliver set at man laver noget mister man lysten er slev meget opmærksom på når han har lavet noget.

• #6   5. aug 2009 hvor er han da dum. kan godt forstå du bliver frustreret over ham. hvis min kæreste havde gjort noget ligende, så var jeg blevet alvorlig sur, og forklaret ham hvordan landet ligger. sådan noget ville jeg ikke finde mig i. hvis han havde et problem med mig, så ville jeg have han skulle sige det til mig, og ikke hans mor eller venner.
    har du prøvet og forklare ham hvordan du føler når han gør og siger sådan noget?
    knus

• #7   5. aug 2009 sys godt nok han lyder latterlig, han ka sku bare selv gå i gang hvis han har et problem

• #8   5. aug 2009 tine- jo jeg har forklaret ham hvordan jeg føler en masse gange, men tror ikke han fatter det prøver virkelig at forklare hvad jeg føler og han virker også til at forstå det for spørg han så hver gang jeg har sagt noget hvad han får ud af det så jeg sikkre mig at han forstår.

jeg bliver også så pisse sur over det, han tror at jeg skal holde et helt hus mens han bare kløer røv. selv når han har været arbejdsløs har han presteret at ikke at lave en skid.
    desværre går han ikke slev igang med noget, og gør han det enlig sørge jeg for at rose ham for det han har lavet det sklle jo give resultater men desværre ikke så mange her.
    havde jeg ikke været gravid ville jeg forlade ham uden problemer men desværre er det ikke sådan, men har sagt til ham hvad det ville betyde hvis han ikke begynder at tge sig sammen.

• #10   5. aug 2009 det har jeg aldrig prøvet, bare at det var mig

• #11   5. aug 2009 hvis du får skyld for ikke at lave noget, så prøv helt at lade vær med at lave noget... bare en uge!!! så skal han nok få øje på at du nok alligevel laver noget...

• #12   6. aug 2009 har jeg også overvejet at gøre, men ved ikke om det hjælper og kan faktisk ikke selv klare at der er rodet.

Kommentér på:
de mænd

Annonce