{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

ih de mænd... {{forumTopicSubject}}

Vi havde aftalt vi skulle have hygge-alene dag i dag, fordi vi bare har haft så meget om ørene den sidste tid så vi ikke har haft kæreste-tid..
Vi bliver så enige om en shoppedag i århus..
Vi har dårligt forladt matriklen før hans telefon ringer, det er hans mormor, hun er væltet og kan ikke rejse sig.. Vi kører self. derned og hjælper hende og venter lige på hjemmeplejen kommer og kigger til hende..
Der er heldigvis ikke sket noget, men der er self. gået en masse tid..
så lettere forsinket kommer vi til århus..
bedst som vi parkere, ringer hans telefon igen, det er en fra murefirmaet han arbejder ved og beder ham komme akut ind da den mur de er ved at renovere er ved at styrte samme.. Så imens jeg går rundt i Bruuns, kører han "lige en times tid".. ja goddag, 3 timer senere lukker Bruuns, og ingen kæreste i sigte..
Jeg ringer så og han er på vej ind til mig igen..
Vi kører hjem, lejer en film og køber en lækker sandwich så vi kan sofahygge.. Men så ringer telefonen igen, denne gang er det hans fodboldtræner, de skal spille kamp i morgen, men der er omgangssyge aå de mangler spillere og træneren beder ham komme så de lige kan lægge en plan B.. bare lige en times tid..
Han kørte så kl 14, og har ikke set eller hørt fra ham endnu..
Jiha, hvor har vi haft en hyggelig kærestedag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ih de mænd...
Kommentér på:
ih de mænd...

Annonce