ih de mænd... {{forumTopicSubject}}
Vi havde aftalt vi skulle have hygge-alene dag i dag, fordi vi bare har haft så meget om ørene den sidste tid så vi ikke har haft kæreste-tid..
Vi bliver så enige om en shoppedag i århus..
Vi har dårligt forladt matriklen før hans telefon ringer, det er hans mormor, hun er væltet og kan ikke rejse sig.. Vi kører self. derned og hjælper hende og venter lige på hjemmeplejen kommer og kigger til hende..
Der er heldigvis ikke sket noget, men der er self. gået en masse tid..
så lettere forsinket kommer vi til århus..
bedst som vi parkere, ringer hans telefon igen, det er en fra murefirmaet han arbejder ved og beder ham komme akut ind da den mur de er ved at renovere er ved at styrte samme.. Så imens jeg går rundt i Bruuns, kører han "lige en times tid".. ja goddag, 3 timer senere lukker Bruuns, og ingen kæreste i sigte..
Jeg ringer så og han er på vej ind til mig igen..
Vi kører hjem, lejer en film og køber en lækker sandwich så vi kan sofahygge.. Men så ringer telefonen igen, denne gang er det hans fodboldtræner, de skal spille kamp i morgen, men der er omgangssyge aå de mangler spillere og træneren beder ham komme så de lige kan lægge en plan B.. bare lige en times tid..
Han kørte så kl 14, og har ikke set eller hørt fra ham endnu..
Jiha, hvor har vi haft en hyggelig kærestedag
aug 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 114
Vi skulle også have hygge aften her i aften. Han gad ikke ud og spise, og der gik ingen film han gad se.. Når så blev vi enige om at lave stegt flæsk og persille sovs (MUMS!) og så skulle vi sofahygge. Men Så ringer én af kammeraterne at de står og får en øl i aften, om han ikke kommer ud. Han siger godt nok nej, men kunne bar hører på ham hvor gerne han ville. Så han skyndte sig at sluge maden og : Tak for mad skat det smagte godt, og det var hyggeligt (15 min om maden, IH JA! ) Hehe, så nu sidder jeg her selv.
Har dog lige aftalt at lave lektie med en veninde og se en film med hende i stedet
jul 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men altså nu har jeg det sådan at nogle gange må man da for fanden kunne sige nej til firma da man har fri og fodboldskampe os !!
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Tror også jeg var blevet lidt tøsefornærmet... Godt nok surt
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Men det skal lige siges han kom hjem med den største buket blomster og en æske chokolade, da han endelig indfandt sig.. Også nåede vi da lidt hygge alligevel ....
Men mpske det var en god ide med at bede ham slukke telefonen, men tror ikke jeg får ham overtalt ;I
jul 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
ih de mænd...