{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer som har prøvet suppekuren :o)
  • #1   16. nov 2008 Jeps...morgen, middag, aften... og som snacks. Der er ingen limits på hvor meget man må spise..bare æd løs!! smiley

• #2   16. nov 2008 Okay, lyder spændende og varierende :o) Hehe.
    Hvor meget tabte i jer, kan det virkelig passe det der står, mellem 5-8 kilo

• #3   16. nov 2008
    *Diana* Dudi *

Ja det kan godt passe, hvis du virkelig holder dig til suppen, så virker det helt utroligt godt....

• #4   16. nov 2008 Jeg har også taget 15 kilo på siden jeg fødte, så har været huset iggen for alt det forbudte.
    Bagte nogle sunde boller som var i et emne herinde hvor de også snakkede om suppekuren, så det skal vi have til aften, så familien lige prøver det sammen med mig, også starter jeg rigtigt i morgen :o)

*MILLE* Er det ikke bøvlet det kalorie tælling?

• #5   16. nov 2008 Ups iggen = igennem :o)

• #6   16. nov 2008 Hold da op det var da helt vildt. Den må jeg ind og se på den side, så kan det være man kan få sin forsvundne figur igen... Hehe :o)
    Mange tak for svarene.
    Nu går jeg 7 dage i møde med suppen. Men sys nu ikke kuren lyder slem, der er også mange dage med frugt og grønsager.

• Janni S
    Janni S Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #7   16. nov 2008 er der ikke en der vil ligge opskriften herind?

• #8   16. nov 2008 7-DAGS KUREN – FEDT FORBRÆNDINGS SUPPE-KUR

Denne diæt er oprindeligt for overvægtige- hjertepatienter, som skal tabe sig i vægt hurtigt og forberedelse til operation.

Diæten er hurtig og fedtforbrændende, og hemmeligheden er, at du forbrænder flere kalorier end du indtager. Den vil rense din krop for urenheder og give dig følelsen af velbehag.

Suppen kan indtages på alle tidspunkter af døgnet, hvis sult føles. Spis så meget af den, som du ønsker, og husk at jo mere suppe du indtager, jo mere vil du tabe dig i vægt.

SUPPEN:

6 store løg
    2 store peberfrugter (gul, rød ell. Grøn)
    1 stk. sellerihoved (eller bladselleri)
    1 skt. Hvidkål hoved
    2 ds. Hakkede tomater (chili tomater er super gode)
    2 stk. kylling kraft terninger

Tilsæt derudover gerne alle de krydderier du ønsker

Grøntsagerne skæres i tern, og kommes i en gryde, hvorefter dåse tomater samt kraft tern tilsættes. Tildækkes med vand, og bringes i kog i 10 min, derefter skrues der ned for varmen.
    Når grøntsagerne er møre er suppen færdig.

Der er imidlertid nogle ting som SKAL overholdes:

INGEN alkohol – da det indvirker direkte på det fedt du har i kroppen. Vent mindst 24 timer efter du har indtages alkohol, med at påbegynde diæten.

INGEN sukkerholdige og kulsyreholdige drikke må indtages – heller ikke danskvand eller kalorielette sodavand som light f.eks.

Drik KUN vand – usødet te – kaffe uden sukker og fløde – usødet frugtjuice og skummetmælk

IKKE noget mad, som er tilberedt i olie- smør og andre fedtstoffer, brød eller produkter som indeholder mel, sukker eller sødemidler af nogen art !!

DAG 1: - Spis KUN suppe hele dagen, og frugter !! Alle frugter kan indtages, UNDTAGEN bananer.
    Drik rigeligt af vand eller frugtjuice

DAG 2: - I dag må der kun spises suppe, og grøntsager. Spis grøntsagerne rå, dampet, kogt, grydestegt i væsken fra suppen, uden fedtstoffer selvfølgelig !! Undgå grønærter, majs og bønner.
    Til aftensmad må du belønne dig selv, med en stor bagt kartoffel, med LIDT smør, eller olie hvis det ønskes. Spis INGEN frugter denne dag.

DAG 3: - Denne dag er en kombination af de 2 foregående dage. Spis alt det suppe, frugt (- bananer) og grøntsager du kan. Men INGEN bagt kartoffel i dag. Du vil nu, hvis du har fulgt diæten til punkt og prikke, have tabt mellem 2,5 og 3,5 kg !!

DAG 4: - I dag må der kun spises suppe og bananer (dog MAX. 3 stk.). Drik kun skummetmælk og vand i dag.

DAG 5: - I dag er det steak – tomatdag ! Du må spise op til 350 g ”rent” kød, fisk eller kylling (uden skind!) og op til 6 stk. friske tomater (eller tilsvarende vægt i dåsetomater). Prøv at se om du kan drikke mindst 6-8 glas vand, for at skylle urinsyren ud af kroppen. Spis mindst en gang i dag, suppen !

DAG 6: - Steak – grøntsag dag ! Spis alt det rene kød du vil i dag (okse, fisk eller kylling uden skind), og alle de grøntsager du magter – suppen skal dog spises mindst en gang i dag.

DAG 7: - Suppen indtages mindst en gang i dag – derudover spises der alle de ris (brune ris ell. naturlige), og grøntsager du kan. Drik kun usødet frugtjuice og vand.

Efter disse 7 hårde dage, vil du nu (hvis du ikke har snydt!!), have tabt omkring 5 – 8,5 kg eller mere måske. Hvis du har tabt dig mere end 7,5 kg, skal der holdes 2 dages pause før du starter på diæten igen..
    Denne diæt kan bruges så meget du vil. Den er dog ret kedelig i længden, men ret effektiv hvis man ønsker at tabe sig i en fart.

• #9   16. nov 2008 Her er et link til Hvidkålskuren, der kan man os se hva andre folk siger om den, og man kan se at det er forskelligt hva folk har tabt...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=20268&Hvidk%C3%A5lskuren%20-%20Suppekuren

• #10   16. nov 2008 undskyld jeg spørger, men når man har sluttet kuren, og begynder at spise normal igen... tar man så ikk det hele på igen?

• #11   16. nov 2008 Jo hvis man æder usundt kommer det hele nok hurtigt på igen.

• #12   16. nov 2008 så er det vel bedre at lægge en kostomlægning?

• #13   16. nov 2008
    Nej det vil jeg ikk sige at man gør, medmindre man virkelig spiser usundt.

Jeg brugte den efter jeg fik min datter, og jeg tog ik rigtig noget på før jeg blev gravid igen... Men man skal jo slf og gøre noget for at holde det ved lige...

• #14   16. nov 2008 oki... mit problem er sku også colaen... er sku afhængig af det skidt:-) Mn tror da også jeg vil prøve den

• #15   16. nov 2008
    Tony og Mor til Frederikke....

Ja det syntes jeg næsten i skulle, jeg vil i hverfald anbefale den...
    Og så er det jo "kun" 7 dage... smiley

• #16   16. nov 2008 Jeg glæder mig hvert fald allerede til at komme i gang. Kæresten spiste også suppen her til aften, og er nu også blevet helt lun på ideen om at tabe sig lidt. :o)

• #17   16. nov 2008
    *Diana* Dudi * Hvor herligt..... Min fyr han er ikk så glad for suppe, så jeg gør det selv.. Han har ellers taget lidt på her efter han har været på skole ophold i 3 uger.. Meen han vil ikk være med... Hehe..

• #18   16. nov 2008 Nej min gider heller aldrig suppe, men der duftede så dejligt i hele huset at han hoppede med på vognen. Han vil kun holde mig med selskab til aftensmaden smiley Har bagt nogle grovboller til ham som han kan få til morgenmad, også rugbrød og grønsager til middag. Jeg følger kuren :o)

• #19   16. nov 2008 : ) min kan kun li Tomat og asparges suppe.. Så længe der har noget med løg og andet at gøre så er han bestemt ikk med på den...

Han er med på iden om at det ikk er chips, bum eller andet usundt en hel uge... Bare han slipper for suppen...

• #20   16. nov 2008 Kan stærkt anbefale VægtVogterne!!! Der må man spise sammen mad som familien for, istedet for at lave sær retter!!! Det er et point system man skal følge, men der er ikke noget man ikke må spise, det handler om at tælle point og vælge rigtigt smiley

• #21   17. nov 2008 Hehe, bliver nok også kedeligt med suppe en hel uge...
    Det var hvert fald svært at få det ned i morges, blev kun til en lille portion, men her til middag gled det nu fint ned smiley

• #22   17. nov 2008 Hvor meget kommer der ud af den potion ? smiley Eller hvad man nu skal sige smiley

• #23   18. nov 2008 Puha, vil skyde på der er en 5-6 liter suppe, med masser af grønsager, og det virker sku!! (kan ikke sige om man tager det hele på igen bagefter), men har på de to første dage smidt to kilo. Skønt!
    Man skal jo ligge sine kostvaner om og ikke falde i den gamle rille og spise søde sager.

• #24   18. nov 2008 Okay smiley Tror den er god i januar smiley Hæhæ så man kan få noget af alt det julefedt væk igen:D

• #25   19. nov 2008 Hehe, ja. kunne nu også sagtens finde på at prøve den igen, man sulter ikke på den her kur hvert fald.

• #26   19. nov 2008 Okay, det er jo rart smiley Gider ikk gå og være sulten smiley

• #27   19. nov 2008 Mille

Arrrjjj så desperat er jeg ikke smiley

Kommentér på:
Til jer som har prøvet suppekuren :o)

Annonce