{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

spørgsmål til jer som udmalker??? {{forumTopicSubject}}

hvor tit udmalker i?
hvor længe udmalker i?
og hvor meget udmalker i?

jeg kan slet ikke få malkemaskinen til at fungere.jeg sidder i 1½-2 timer og jeg skal være heldig hvis der kommer 30-100 ml ud af det og så er der stadig masser af mælk i brysterne som jeg uden problemer kan presse ud med hænderne.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til jer som udmalker???
Kommentér på:
spørgsmål til jer som udmalker???

Annonce