{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.037 visninger | Oprettet:

Gylper meget - forkert mme ?? {{forumTopicSubject}}

go' formiddag de Damer :)))

Willas får grøn allomin, fordi han har problemer med maven - har har stort set aldrig fået andet end grøn allomin, fra han var 2 mdr. (der stoppede jeg med at amme) .. den grønne allomin har aldrig hjulpet på hans mave, så han får movicol i hans mme.. men nu kommer spørgsmålet smiley .. har i erfaring/hørt om/ved om de gylper mere af den grønne allomin? for Willas gylper meget, hvilket jeg og min vaske maskine er rigtig træt af smiley
såå hjælp piger smiley

på forhånd tak - og god Weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gylper meget - forkert mme ??
  • #1   14. apr 2012 Axl gylper også helt vildt, og har prøvet flere mærker, men ligeligt hjælper det.. Vi er endt på NAN HA, den virker bedst her.
    Johannesbrødsmel hjælper for nogen, det tog rigtig meget af Axls gylperi, men desværre kunne han ikke tåle det i længden i hans mave.. Men måske det er over for jer?

• #2   14. apr 2012 Mila gylper også RIGTIG meget, hun får allomin 1.. og ja mig og vaskemaskinen er sku også pisse træt a det xD

jeg snakkede med min SP om det, og hun tror ikke det MME'en men mængden.. Mila spiser næsten en liter om dagen (bliver 4måneder den 20)..
    Så sp synes jeg skulle begynde agt give hende grød, hvilket også var min ide. så hun får grød sådan forsjov ligenu da hun ikke er god nok til at spise det, til at jeg kan erstatte et helt måltid med det endnu.. Men det har faktisk hjulpet, hun får det omkring spisetid (18) og gylper så ikke resten a aftenen.. så mangler vi bare dagen haha xD

• #3   14. apr 2012 grøn allomin er jo lavet til hvis de har lidt bøvl med maven...
    så når du nu giver ham movicol, ville jeg skifte til enten blå allomin eller et andet mærke....

min søn gylpede også meget af allomin, men han fik hård mave af alle de andre, så det var enten gylp eller en ked baby. så her vandt gylpen.... thank god for at han stoppede med at gylpe da han var ca 6 mdr hehe

• #4   14. apr 2012 Ja vi er os begyndt på grød, men det tæller heller ikke for et helt måltid endnu, vi skal os starte forsigtig op da han jo bare problemer med maven, kunne godt være vi skulle prøve at købe blå allomin. ?
    ihh jeg glæder mig til han er færdig med at gylpe..

mor til 2 skønne : Han spiser os rigtig meget, han har ikke nogen stopklods, så nogle gang tror jeg os det er fordi han har for meget mad i maven, men er jo ikke nemt at stoppe - når han ikke selv gør det..

• #5   14. apr 2012 Du kan selv regne ud hvor meget han skal have..
    135ml pr kg divideret med antal måltider

• #7   14. apr 2012 for det første må du ik komme movicol i mme da det stopper en smule. det skal i vand et brev er skal der til 62,7 ml vand. når han så starter op på grød så gi ham lidt cultura det hjælper virkelig mie har haft forstoppelse siden fødsel og zoneterapi og movicol i vand og nu cultura virker bare super hun er gået fra 1 brev movicol til et halt efter hun har fået cultura

• #8   14. apr 2012 nogle børn er bare gylpebørn, behøver nødvendigvis ikke være mme skyld, men man kan få noget mme på apoteket som de skulle gylpe mindre af, men kan ikke huske hva det hedder smiley

• #9   14. apr 2012 Mor til A: så hvis jeg siger han vejer 8,5 kg er du så god til matematik? smiley Hehe..

Morten og anne: jeg fik af vide at det bare skulle i mme, og det virker godt på willas, han får et halv brev om dagen, og hvis der så ikke er kommet noget, får han af og til et halv mere til aften, men er ikke tit det sker. Må han godt få cultura når han kun er 4 mdr.?

Jette, synes nu ellers ikke at han sluger så meget luft? men det kan da godt være. vi håber ellers at få ham til at drikke "rigtig"

Carina: ja ved godt der er nogle børn der bare gylper, men er dælme træls, for at sige det på godt jysk.. så hvis man kunne gøre noget, ville det jo være fantatisk.. Hehe

• #10   14. apr 2012 Mai: grunden til man giver det ved siden af er fordi det trækker vand ud af tarmen, så det mad man giver det i tæller egentlig ikke med som et måltid, derfor skal man give det imellem 2 måltider med 10ml væske pr gram movicol, og væsken må ikke være tykkere end mælk smiley

8,5x135/5 måltider giver ca. 230 ml Per måltid hvis Oman spiser 6 gange om dagen er det 190 smiley

• #11   14. apr 2012 Ret lige selv stavefejl smiley mi,n iPad kan rigtig mange fine ord kan jeg se

• #12   14. apr 2012 mie har fået det fra hun var 4 mdr og 2 dage efter sp råd

• #13   14. apr 2012 Zoneterapi virkede på Emmas gylperi . Del tog strålerne og andet var hver gang smiley

• #14   15. maj 2012 Min datter er 2 måneder og får blå allomin. Hun gylper virkelig meget. Vi har ikke prøvet andet en det

Kommentér på:
Gylper meget - forkert mme ??

Annonce