{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.031 visninger | Oprettet:

Gylper pludselig meget...? {{forumTopicSubject}}

Hej mødre. Sofie er nu snart to måneder, og de sidste par dage er hun begyndt at gylpe noget mere end hun plejer. Hun virker ikke sløv eller noget. Tror i at hun bare forspiser sig? Jeg sørger for at hun bøvser efter hvert måltid. Hjælp smiley Anja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gylper pludselig meget...?
  • #1   4. dec 2008
    Arg min pige gylper også bare konstant, det ser ud som om der kommer mere ud end ind . Men SP siger at så længe hun har det fint, så gør det ikke noget . Hun kan gylpe flere timer efter et måltid ;s

• #2   4. dec 2008 Lige præcis sådan er det også med Sofie - og jeg bliver egentlig lidt forskrækket sommetider... Hun har indtil nu kun gylpet ti gange i 'hele' sit liv. Nu er det ti gange om dagen, tror jeg smiley men igen, så virker hun lige så frisk som altid smiley

• #3   4. dec 2008 Heh så du heldig, Mille har gylpet sådan næsten helt fra starten ;s
    Det værste er når hun sover og lige pludselig står der bare ud af mund og næse ;s
    Tja, så er der nok bare en periode, prøv at hold lidt pauser under måltidet .

• #4   4. dec 2008 min datter gylped ekstrem, et stod ud i stråler nærmest opkast men så længe de tager på, så ska man ikk bekymre sig

• #5   4. dec 2008 Det er jeg glad for at høre smiley for hun tager rigtig pænt på... smiley men blev lidt forskrækket, da det jo nærmest kom fra den ene dag til den anden...

• #6   29. jan 2009 Hej . Nu vil jeg ikke gøre dig forskrækket, men min søn har gylpet meget siden han blev født. Så da han var 5 måneder gammel tog jeg modermælken fra ham så han kun fik Vælling når det var flaske tid, det hjælp i ca. 1 måned så blev det det samme igen, nu er han 8 måneder, og blevet tjekket for mælkeallergi og det har han ikke, men det viste sig at være hans halsmuskel som hårdt sagt var blevet ødelagt af alt for meget mavesyre, han er begyndt så 6 måneder behandling af medicin. Han tager fint på og har altid gjord det, sys du skulle snakke med din sp om at få din datter tjekket. Du skal bede om en ph undersøgelse. Den er ikke rar men det virker. Håber i findes ud af det. Kram fra helene

• #7   29. jan 2009 Puha, så skal min datter vist også tjekkes :s
    Hun gylper bare konstant ;s

Kommentér på:
Gylper pludselig meget...?

Annonce