{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

gylper utroligt meget {{forumTopicSubject}}

hej bliver lige nød til at høre om jeres børn gør eller gjorde det samme..

Min søn på 3 måneder, gylper utroligt meget. flere timer efter han har spist. Han tager heller ikke ordentlig på, men når jeg snakker med sp om det, siger hun bare jeg skal sætte ham mere op i flaske. altså han får 125ml nu og hun vil have jeg sætter ham op til 200ml, men så står det bare ud af ham, pluds jeg også ammer nogle gange om dagen..
Hans gylp er helt flydene, det er ikke klumperet eller noget, altså faktisk lige så tyndt som mælken han får.. nogen af jer der har prøvet det samme, og har i måske nogle råd???

Hvis jeg evt spærger sp om jeg må begynde at give ham lidt vælling får jeg et strot NEJ.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gylper utroligt meget
  • #1   23. feb 2009 Det lyder meget bekendt det der hehe sån er min søn også.. min sp sange jeg skulle sætte ham i en skråstol så han ikke sidder for meget op da det trykker på mavsen og gør det kommer op igen. og at han skulle blive sittende i skrå stolen min 15 min efter han havde spist. Men det stoppet hurtig da min søn begyndte at få grød som ligger lidt tungt i maven;) ellers har de en mme på apoteket lavet til de børn som gylper megt. men ellers må du nok leve med det til den bette er blevet større og lukke musklen i maven virker bedre, nogle gylper ekstremt til de er 1 år gamle ;O)

• #2   23. feb 2009 prøv også at gi ham mindre måltider og lidt oftere så maven kan bearbejde det inden det suser op igen ;O)

• #3   23. feb 2009 Han skal jo ikk tvinges til at spise mere end hvad han kan ha... Men derimod, hvis han tømmer flasken, så skal han jo bydes lidt mere...
    Mht det med at gylpe, så har Tristan det oss så'n, men kun i perioder.. SP mener det er fordi han måske har forædt sig i en periode, og kroppen så simpelthen ikk kan optage mere..
    Og så lige til det med vællingen.. Tristan er jo født 7 uger for tidlig, men begyndte at gi ham vælling da han var 3½ måned.. Uden at spørge sp først, for ellers sku jeg ha givet ham mad hver time om natten indtil han er 5 mdr.. Og han har altså ikk taget skade.. smiley

• #4   23. feb 2009 Renate B:

Ved godt mange børn gylper meget, men syntes da bare ikke det kan passe han heller ikke tager ordentlig på...

• #5   23. feb 2009 Anita: hvordan sover han? Og er han ellers tilpas i hverdagen?

• #6   23. feb 2009 opkay... altså jeg gviver ham 125ml, men han tager ikke det hele, og tilbyder ham så igen en time eller to efter. det er ikke fordi jeg overfoder ham, for som sagt tager han ikke det hele..

Malene:
    Kunne være jeg skulle prøve så småt at starte på vællingen så..

• #7   23. feb 2009 hvis de ikke tager på og sp er bekymret kan der være tale om mælkeallergi ...

• #9   23. feb 2009 jamen det enstet min sp siger er jeg skal sætte ham op til 200ml, men det vil han jo slet ikke spise

• #10   23. feb 2009 prøv gi 90 ml mavesækken er heller ikke så stor at det er plads til de store mængder mælk ..

• #11   23. feb 2009 renate han spiser heller ikke mere end det.. max 100ml pr gang, og hvis jeg er heldig vil han spise 4 til 5 gange om dagen

• #12   23. feb 2009 henriette han skal ind og vacineres imorgen så må jeg æige prøve at snakke med min læge om det

• #13   23. feb 2009 anne j: han sover 3 til 4 timer om dagen... ja han er en glad dreng, og der er liv og glade dage

• #14   23. feb 2009 Noah fik over 10 flasker om dagen med svingende 90 -60 ml i og gylpet stadig som en ja.. hehe og han røg ind for mælke allergi men er nu vokset fra det og efter han fik grød så stoppet det ;O) men spørg lægen så er du sikker smiley

• #15   23. feb 2009 jamen han vil jo ikke spise så meget, han vil slet ikke tage ved flasken, og når han spiser ved mig, så ligger han bare og sutter som om det er sutten han sutter på, altså så kommer der jo ikke noget ud, men ja spørger lægen imorgen

• #16   23. feb 2009 Min datter er snart fem mdr og hun gylper & gylper også rigtigt meget og det er også så tyndt som mælken . Hun får os de 125ml for hun ville ikke have mere . Har prøvet og give hende 180 til 200ml som hun rigtigt skal have men hun tager kun de 125 til 130ml ´men hun tager godt nok på af det. Startede med at give hende grød da hun var 3mdr præcis og hun har overhovedet ikke taget skade.
    Så synes du sagtnes kan begynde og give din søn grød vis han kan finde ud af det & hans mave kan så skader det ikke smiley
    Man må prøve sig frem smiley

• #17   23. feb 2009 Bare en tanke. Holder du en pause engang i mellem så han kan få bøvset?

Det kunne jo være en bøvs som klemte og spærrede vejen for mælken...

• #18   23. feb 2009 holder pause fere gange, og han bøvser utrolig meget

• #19   23. feb 2009 JEg gjorde det med Jeppe at jeg endte med at tage ham til zoneterpeut som anbefalede os at tage til en kiropraktor da han viste tegn på at der var noget i lænd/hofte, samt mave/tarm og i hans ører.
    Vi havde heldigvis en tid ved ørelægen næste dag, da der var mistanke om at hans ganelåg? ikke var lukket endnu, hvilket var rigtigt, og da hun hørte hvad zoneterapeuten havde sagt tjekkede hun hans øre og der var så vand i.
    Dagen efter kom vi akut til kiropraktor og der viste det sig at han låste i hans lænd og hans nakke.
    Efter den første behandling sov han igen og han spiste uden at gylpe : )
    Kun et råd fra mig, men det er det værd : )

• #20   26. feb 2009 hvad er det for et mælkeprodugt?? nan eller alomin?

• #21   27. feb 2009 har prøvet begge slags....

• #22   2. mar 2009 okay. min veninde fik af vide af det er fordi børnenes lukke klap ikke virker optimalt, men vil komme til og gøre det med tiden..
    efter hun er begyndt på rugbrød og sådan er der ikke meget mere.

Kommentér på:
gylper utroligt meget

Annonce