{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

camilla G
camilla G
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 21

Gravid uden for livmoderen hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Nogen der har prøvet dette?

Jeg har stor chance for det, da jeg har fået den ene æggeleder fjernet + jeg tidligere har haft klamydia, og blevet opereret 3 gange i maven.

Jeg ligger nu her til aften, med utrolig mange mavesmerter, uro i maven (små bobler) jeg har ondt i den ene skulder, og lår i venstre side, jeg skal tisse hele tiden, store mængder (dette er ikke blærebetændelse, har haft det mange gange, og den smerte kan jeg ikk holde ud)

Har læst om en pige, som også haved ondt disse steder, som var gravid uden for livmoderen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid uden for livmoderen hjælp!!
  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #1   14. jan 2014 Prøv lægen.

• #2   14. jan 2014 fik afvide i sin tid da jeg var under obs for gravidtet uden for livmoderen skulle jeg ringe med det samme jeg fik smerter så jeg ville nok ringe til vagtlægen

• #3   14. jan 2014 Har du taget en test, for at finde ud af om du er gravid? i den anden tråd står der jo at du havde sidste mens dag 20/12 ...

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#4   14. jan 2014 Er på vej til vagtlægen nu.
    Har lige taget en test, som er negativ .
    Hvis jeg er gravid ville jeg vær ca. 4 uger henne.
    Så det vel svært at se ved en test ?

• Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #6   14. jan 2014 update

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #7   14. jan 2014 Håber du er okay smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #9   15. jan 2014 Hvad sagde vagtlægen?

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#10   15. jan 2014 Hej smiley

Jeg blev indlagt til idag, her til aften.
    Der var ikke noget at se. De troede selv i starten jeg var gravid, da mit blodtryk var lavt. De tror det er ar væv fra de 3 operationer, som gør at jeg har ondt.

Fik lov til at komme hjem her til aften.

Men Gud hvor er jeg stadig nervøs, har ondt i højre side (den side hvor min eneste æggeleder er) er bange for der sker noget med den smiley

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#11   15. jan 2014 Håber den er okay, men kan godt forstå du er bange, tanker herfra smiley

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#12   15. jan 2014 Er der nogen af jer der ved hvornår hcg kan måles i blodet ?
    Hvis jeg er 3+3 henne, kan de så se det ved blodprøve ? Fik ikke spurgt dem.

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#13   15. jan 2014 Mener det er efter 3 uger fra sidste mens, men er meget forskelligt fra person til person. De fleste for jo taget blodprøver hvis de er gået over.

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#14   15. jan 2014 Havde du noget hcg i kroppen??

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #15   16. jan 2014 Jeg fik tidlige symptomer såsom tisse trængende, ømme og følsomme bryser, ingen kvalme smerter som mens, og disse symptomer fik jeg allerede efter begrugtningen i 2 dage, der var næsten ingen som troede at jeg var gravid, de troede at det bare var forestillinger, men jeg tog en test 5.01 og jeg skulle ha min mens 9.01 og den var allerede positiv, selvom ægget først satte sig den 2.01 efter befrugtningen i en uge 26.12.13 så der kan sagtens tæstest positiv og nu er jeg 5+1

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #16   16. jan 2014 Hcg kan findes i blodet allerede efter ægget har sat sig fast dvs en uge ca efter befrugtningen skulle ske

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#17   16. jan 2014 De sagde jeg ik var gravid, tænkte bare at de vidste hvad de snakkede om, men kom i tanke om at de os fik en urin prøve, så om de har taget testen der ved jeg ikke. Jeg har aldrig haft mens smerter.. Men nu, har jeg virkelig ondt, sammentrækninger i maven, og rigtig SLEM kvalme.
    Jeg tisser også rigtig meget, har jeg aldrig prøvet før. Kun ved blærebetændelse som jeg slet ikke er i tvivl om, når jeg har.

Jeg har stadig 24 timer efter jeg blev udskrevet, til at kontakte dem igen, hvis det blev værre, hvilket det er, har ik sovet hele natten.
    Så jeg ringer til dem igen, og forlanger en scanning..

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#19   16. jan 2014 Det heller ikk så meget det smiley
    Vil bare sikre mig, at der ikke er noget galt med min æggeleder . Er utrolig bekymret da jeg kun har en tilbage. Og det ved den jeg har ondt .

• camilla G
    camilla G Tilmeldt:
    jul 2011

#21   16. jan 2014 Ægløsnings test viser negativ .. Plejer heller ik have så ondt ved ægløsning .

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #23   16. jan 2014 Hvis du stadig har meget ondt og er bekymret synes jeg klart du skal tage kontakt igen.
    Ved mange kan man først teste positiv ved graviditetstest når man er 4+0. Men bed den om at tage en blodprøve, den kan spore hvis der allerede er begyndt at danne hcg

Kommentér på:
Gravid uden for livmoderen hjælp!!

Annonce