{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid uden for ægløsning
  • #1   26. maj 2011 Jeg vil ikke gøre mig klog på det, men jeg mener bestemt kun, at man kan blive gravid under ægløsning.

• #2   26. maj 2011 Det er kun under ÆL man kan blive gravid, men der er forskel på pige og drenge sædceller, pigerne er langsommere og kan leve i flere døgn inden de kommer og bliver befrugtet... (mener det er pige celler)

• #3   26. maj 2011 Åhh Altså...

Vi brugte jo længe på at blive gravid. Så vi var lige begyndt at blive udredt for det, og i den forbindelse fik jeg taget en masse blodprøver på forskellige tidspunkter, og vi fik så meldingen at jeg havde ikke ægløsning selv om jeg havde mensturation. Men 14 dage efter var jeg gravid på naturligvis, trods vi fik at vide vi skulle have hjælp.

• #4   26. maj 2011 man kan godt have mens uden ægløsning men omvendt ikke ægløsning uden en efterfølgende mens ( medmindfre ægget bliver befrugtet selvfølgelig)

man kan godt have ægløsning tæt på mens den ligger ikke nødvendigvis 14 dage efter mens , det er bare gennemsnittet der ligger der. derfor kan nogen jo blive gravide udenfor den gennesmnitlige normale ægløsningstid fordi de enten har sen el. tidlig ægløsning. derfor er det måske ikke så smart for alle at køre på "de sikre perioder" smiley

Kommentér på:
Gravid uden for ægløsning

Annonce