{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv da også
  • #2   6. dec 2008 Ja jeg syntes os alle blir gravide for tiden... Men det er da os en skøn gave at få her op til jul smiley

• #3   6. dec 2008 Der er mange der er gravide for tiden, men jeg syntes godt nok også der er mange der mister smiley

• #4   7. dec 2008 Jeg sad netop og snakkede med en på en biltur som jeg ikke havde set i 5 år, og der snakkede vi om at få børn. Vedkommende var ikke klar endnu men ville også gerne en dag og spurgte så om jeg var klar. Jeg sagde at kom det så kom det, kunne jo egentlig godt få et nu, det kunne jeg godt men ventede nok og fik uddannelsen osv færdig først.
    Der var jeg så allerede gravid uden jeg vidste det smiley

håber også snart din tur kommer. Jeg havde fået at vide da jeg var 13 år at jeg nok muligvis ville få svært ved at få børn. Så blev overrasket over at jeg blev det sådan.
    Så det sker når du absolut mindst venter det, og måske ikke har tænkt på det så du ikke lige regnede med det. Det er mange gange sådan en ting der pludselig kommer som en overraskelse

• #5   7. dec 2008 ja det er der.... og jeg tror sørme det er blevet min tur...

Kommentér på:
Øv da også

Annonce