{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

:( øv øv {{forumTopicSubject}}

jeg var ved lægen fordi jeg troede jeg havde fået blærebetændelse, et havde jeg så ikke. tog så på ferie et par dage efter, og havde faktisk rigtig ondt i maven flere gang i løbet af ferien, men slog det hen som plukveer. Det bliver så ved, og jeg begynder at lække væske når jeg får plukveer. Tager så til lægen igen, som igen tjekker for blærebetændelse, men igen negativt. HUn siger så hun synes det lugter af fostervand, det der kommer ud, og hun beder mig ringe til jordmoderen, som beroliger mig, og beder mig komme dagen efter, altså i dag..
HUn mærker og lytter og finder intet unormalt, men synes også hun kan lugte fostervand, og da plukveer ikke skal gøre ondt, og man ikke skal have så mange som jeg har, så tidligt, sender hun mig på fødegangen.
De har møgtravlt og vi sidder og venter 3 timer hvor jeg bare får det værre og værre.. der kommer så en jordemoder, hun scanner mig og lillemanden har det godt og er aktiv, og hun synes der er fint med fostervand.. hun tager dog en prøve som kan afgøre om det er fostervand jeg lækker.. prøven er desværre positiv, og bliver tjekket igen og scannet indvendigt, men de kan ikke finde nogen rift eller flænge som lækker...
Jeg er så blevet sendt hjem, men skal komme igen med det samme hvis der sker ændringer, og skal komme til scanning igen tirsdag, og igen fredag..
Jeg håber godt nok snart denne her graviditet begynder at gå lidt nemmere, for jeg synes godt nok ikke det er sjovt mere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :( øv øv
Kommentér på:
:( øv øv

Annonce