{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.331 visninger | Oprettet:

*Mone *
*Mone *
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12

hvor hurtigt blir man gravid? {{forumTopicSubject}}

Halløj derude, kan i hjælp mig smiley

Smed p-pillerne her 8 dec. eller deromkring, (altså tog pakken færdig, fik min mens og så startede jeg ikke igen) ., så nu sidder jeg så og tænker om jeg kan være gravid allerede, eller tror i godt jeg kan drik alkohol til nytår? smiley kan jo ikke helt ta en test før jeg er gået over tid.

Glædelig bag jul!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor hurtigt blir man gravid?
  • #1   28. dec 2012 Det er meget svært at svare på... Nogle bliver gravide i første forsøg, efter de har smidt p pillerne, og andre må vente halve til hele år. Hvornår forventer du mens?

• #2   28. dec 2012 Tror sagtens du kan nyde alkohol til Nytår - med måde, hvis du mistænker en graviditet.

• #4   28. dec 2012 Det tog os et år.. Det er meget forskelligt- held og lykke:-)

• *Mone *
    *Mone * Tilmeldt:
    apr 2008

#5   28. dec 2012 Ja tror jo ikke jeg er gravid allerede, så ville jeg lade helt være, men skal først ha min mens her omrking 10 januar. men har taget p-piller i ti år, så tænker at kroppen nok lige tager en måned eller to om at udskille hormonerne i kroppen først. men ville lige høre, hvor sansynligt det er jeg er blevet gravid i de første 3 uger efter p-pillerne. vil helst passe på baby jo når det er smiley

• #6   28. dec 2012 Jeg ville drikke 1-2 glas champagne, men ikke mere. Og kun fordi det var nytår.

Ville opføre mig som om jeg var gravid, mens jeg prøvede at blive det.

• #7   28. dec 2012 Det er svært at sige hvor hurtigt det går. For os tog det ca. 1-1½ måned, Jeg har en veninde som har arbejdet på sagen i snart et år, hvor intet er sket. Så det er jo meget forskelligt hvor hurtigt det går. Og hvor hurtigt p-pillerne er ude af kroppen... Men hvertfald held og lykke med det, uanset hvad.. smiley

• #8   28. dec 2012 jeg er blevet gravid i 1 forsøg begge gange, jeg vil os sige at man skal opføre sig som man ville gøre hvis man var gravid, med min første skulle jeg opereres i min hånd inden jeg kunne teste havde lige haft ægløsning så tænkte ej jeg er ikke gravid efter 15 år på pillen men nævnte det for lægen og endte med at blive opereret i lokal bedøvelse i stedet for fuld nakose... av men puha jeg var glad for jeg sagde det da jeg testede positiv bag efter smiley dermed sagt gør ikke noget du kan fortryder bagefter men et glas eller to til nytår gør jeg os når jeg er gravid smiley

• #9   28. dec 2012 Det kan ingen svare på, overhovedet....

Jeg smed dem for snart 2år siden, ikke sket noget endnu.

• #10   28. dec 2012 Drik med måde, du deler ikk blod med baby før du er 8 uger hen alligevel, så det skader ikk baby at du drikker på mandag!!!
    Men der er ingen der kan svare dig på hvor langtid det tager dig at blive gravid, da det bare er så forskellig fra person til person

• #11   28. dec 2012 man skal huske at det er normalt efter p piller at man går 3 mdr inden man blir gravid da der er hormonstoffer tilbage i krppen fra pillerne smiley

• #14   29. dec 2012 Jeg blev os gravid efter 14 dage efter P-pille stop .. Men fik stadig i byen uden at vide jeg var gravid .. Men stoppede self. Da jeg fandt ud af at jeg var gravid 1 dag efter udeblev mens . Men drak heller ikke særlig meget. Men denne gang lod jeg helt vær ned at drikke og opfører mig som om jeg var fra id mens vi prøvede at blive gravid. Som os skete med det samme efter jeg fik fjernet min P-stav .

• *Mone *
    *Mone * Tilmeldt:
    apr 2008

#15   3. jan 2013 Tak for alle jeres svar. fik et glas rødvin til maden og lidt champagne senere smiley
    Jeg havde et super hyggelig nytår, og tror stadig ikke at jeg er gravid, men tager en test sidst på måneden hvis min mens ikke kommer.
    håber i også havde et godt et derude, alkohol eller ej smiley

Godt nytår!

Kommentér på:
hvor hurtigt blir man gravid?

Annonce