{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

nu går det for hurtigt :) {{forumTopicSubject}}

Vi har haft fys. på vores søn fordi sp mente han var bag ud vi fik dog afvide af fys. at børn normalt kraver mellem 9 & 11 mdr. Vores søn er 10 og blir 11 mdr her den 25. Og nu kravler han weeee.. Det har været en hård kamp men det var det værd nu er han over det hele og mor her skal løbe helt vildt for at fange ham og holde øje smiley Men ikke nok med det nu hvor han har kravlet i nogle dage nu er han også begyndt på at prøve at rejse sig ved tingene han fik da rejst sig ved sofaen i går smiley
Bare lige lidt glæde herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu går det for hurtigt :)
  • #1   14. apr 2012 Du skal altså ikk være bange eller nervøs andre gange - nogle børn kravler slet ikk smiley Nogle sidder og så rejser de sig for at gå !!! Og man skal kun begynde at tænke lidt hen af undersøgelse hvis ens barn ikk går omkring 20mdr aldren.. det har en ergo dimmer sagt.. Man skal huske børn tager det i deres rækkefølge og hvordan de vil have det...
    Vigga kravler ikk hun sidder på numsen og humper frem.. der er intet galt med hende.... smiley

• #2   14. apr 2012 Ej det syntes jeg er underligt at din sp har fået det til at være et problem. Vores datter kravlede på sin 1 års fødselsdag, og der var aldrig nogle der mente hun var bagud.

• #3   14. apr 2012 jeg blev os skide sur kan i tro... og så fik vi besøg af Fys som sagde at børn i gennemsnit først kravlede mellem 9-11 mdr... men jeg kunne hellere ikke lide den sp vi havde hun kiggede kun efter bogen for hende var man normal eler unormal..... har os sagt at jeg ikke vil have den samme igen til den vi venter os nu!! Hun var så god til at male fanden på væggen.... Det passede hende hellere ikke at Lucas fik flaske det var nemli ikke normalt... ! Men vi har brugt vores fys meget når hun var her så har vi snakket om alt muligt som ikke lige har været med drejning og kravlning at gøre.. blir øv at skulle af med hende

• #4   14. apr 2012 Silje er 11 måneder og hun kan hverken sidde selv eller kravle. Men hun var låst i nakken og hoften, så håber der snart sker noget..

• #5   15. apr 2012 Malthe kravlede som 11 mdr, og der var heller intet galt med ham smiley Så underligt at din sp mente han var bagud.. :s

Men dejligt at han kravler nu smiley Så går det stærkt! smiley

• #6   15. apr 2012 Man skal ikke nødvendigvis være nervøs, men det er vigtigt at barnet lærer at kravle så bare at sige "det lærer han/hun bare ikke" er måske en lidt "farlig" indstilling at have til tingene.

Kommentér på:
nu går det for hurtigt :)

Annonce