{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.982 visninger | Oprettet:

MEGET ømme bryster. Normalt? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at vi har været i behandling (4. forsøg)
Jeg har testdag på fredag. Men har kommet til at teste 3 gange.. Og alle 3 er svagt positive.. Dog er det jo meget tidligt, så der kan jo desværre nå at ske så meget..

men jeg har MEGET ømme bryster.. de gør ikke kun ondt når jeg rør dem. men hele tiden.. Vågner om natten hvis jeg får ramt dem.
Kan dette skyldes en evt graviditet når de gør SÅ ondt, eller tror i det kan være brystbetændelse? Har aldrig haft brystbetændelse før, så ved ikke hvad symptomerne på dette er?

Udover dette ene symptom, har jeg meget kvalme, og jag/stik i maven. Håber sådan jeg er gravid.. men av mine patter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET ømme bryster. Normalt?
  • #1   1. okt 2012 Uh, lyder spændende.. Kan ikke lige hjælpe med de ømme bryster, da jeg selv ikke lagde så meget mærke til symptomer inden jeg fandt ud af at jeg avr gravid.
    Men krydser fingre for jer og en god positiv test. smiley men lovende lyder det da.. Hihi

• #2   1. okt 2012 Tak..

Haha Camilla.. der kan man bare se hvor meget jeg ved om det.. kan man kun få det når man ammer?
    Mine brystvorter er blevet lidt større, og mine bryster er ret spændte. især om aftenen.. :s

• #3   1. okt 2012 mælk?? (jo ved godt hvad mælk er;) hehe) men allerede nu?? er jo kun HVIS JEG ER GRAVID 3 uger henne

• #4   1. okt 2012 okay.. jeg håber det er gode tegn så.. tak for svar smiley

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #5   1. okt 2012 Mine bryster gjorde ondt ligesom da de voksede da man var teenager. Så voksede brystvorterne en anelse - og så blev de ØMME. Altså som i "det føles som om de ikke har hud på" ømme.
    At ligge på et frottélagen var ren tortur. Bare der dryppede en dråbe vand på dem fra bruseren gjorde det ondt.
    Det var det og det faktum at jeg konstant duftede bacon i tøjbutikker der gjorde jeg testede smiley

Mine bryster valgte så at vokse 2½ skål på 3 uger (fra uge 4-7), så det kan være det bliver næste skridt for dine smiley

Derudover havde jeg et par lidt "alternative" symptomer - jeg nyste meget (og har gjort det hele graviditeten), jeg kunne pludselig ikke lide at børste de bagerste tænder med tandbørsten (var ved at kaste op når jeg gjorde det).

Jeg krydser stadig fingre for den er der hos jer!

• #6   1. okt 2012 Må jeg spørge hvilken behandling Du er i? smiley

• #7   1. okt 2012 Jeg har oxo testdag fredag.. Desværre viser mine "snyde tests" ikke noget smiley Krydser helt vild fingre for, at din test taler sandt smiley

Da jeg var gravid i 2004, fik jeg rigtig hurtigt MEGET ømme bryster.. Var såh slemt, at jeg slet ikke kunne undvære min bh, for hvis jeg tog den af, (og jeg er normalt ikk pivet) føltes det som om mine brystvorter var ved at blive skåret af! :S

• #8   1. okt 2012 Tror på at du er gravid smiley Krydser fingre for en bragende positiv test på fredag:)

• #12   2. okt 2012 Hvor er i bare søde. Havde en sidste test herhjemme ser lå og skreg på mig i skabet. Ups. Men den var meget meget svag. Der skulle god vilje til at se den. Lidt foruroligende at den bliver svagere. Men det er jo ikke testsag endnu.
    Nogen der har brugt de teste de har i Bilka?

Jeg håber virkelig. Og skal nok opdatere.

Vi er i behandling for uforklarlig barnløshed.
    Først havde vi tre forsøg med petgotime, svanninger, pregnyl og så selv sexe. Blev gravid første gang. Men tabte i 4+6 :(.
    Petgotime danner antihistamin over for slimhinden. Så kunne ikke holde på dem smiley
    Nu har vi prøvet med menopur, svanninger, pregnyl og selv sexe.
    Håber sådan den er der.
    Har aldrig prøvet at føle mig gravid før. Men det gør jeg nu.

• #13   2. okt 2012 Svanninger = svanninger

Har lige fået iPhone så skal lige vænne mig til at skrive på den. Hehe

• #14   2. okt 2012 Jeg har brugt dem fra Bilka:)

• #15   2. okt 2012 okay..
    de første to jeg tog, var nemlig fra billigeteste.dk.. og der kan man meget bedre se stregen.. endda i strækt arm.. men det kan man ikke på dem fra bilka.. og det var ellers de andre jeg tog først,. så der var jeg kun 2+2 og 2+3
    og hvis det er, så er jeg 3+2 i dag..

• #16   2. okt 2012 Jeg testede først da jeg var næsten 7 uger henne. Jeg havde opgivet at blive gravid så jeg gad ikke se flere negative teste. Men min mand "tvang" mig til at teste fordi jeg kastede op hver morgen. Og nu har vi Xander:)

• #17   2. okt 2012 Okay.. smiley

Hvor længe prøvede i?

• #18   2. okt 2012 6 år. Vi var også i behandling men den gynækolog vi blev henvist til var bare super ubehagelig og han tog modet helt fra mig. Vi fandt ud sf at jeg har PCO mens min mand intet fejler. Da jeg droppede gynækologen gik jeg på skrap diæt og tabte 20 kg. Det var det der skulle til plus at jeg havde givet op hvilket gav kroppen ro. Så 1 mdr efter jeg havde givet op var jeg gravid:)

• #19   2. okt 2012 Dejligt at det lykkeds for jer!!
    Men trist i skulle have en ubehagelig oplevelse...

Update!
    Jeg er begyndt at bløde gammelt blod idag..
    Fatter det simpelthen ikke.. har jo først forventet mens på fredag.. den er aldrig kommet før tid.. Har ingen menssmerter som jeg plejer.. er helt knust.. der røg alle forhåbninger om at der var noget smiley
    Så det må IGEN have været en bio, siden jeg har testet positiv..

• NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #20   2. okt 2012 Årh æv.. Du får lige en luft krammer herfra... Sad lige og krydsede fingre for dig...

• #21   2. okt 2012 Synes snart det er mere end hvad jeg lige kan overskue..
    plus jeg går til alle mine afsluttende eksamener lige for tiden, som jeg synes jeg slet ikke kan overskue grundet alt det med evt baby..

fatter bare ikke hvorfor der kommer blod allerede i dag...

• #22   2. okt 2012 Søde Christina, du må IKKE teste før tid, før der er HCG i din ægløgningssprøjte, som vil vise falsk positiv.
    Det kan den i op til 10 dage efter injektion - nok derfor testene blev svagere og svagere.
    Lov mig, du ikke tester mere næste gang - vent minimum 10 dage efter injektionen før du tester

• #23   2. okt 2012 http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/458

Se her er et link til information om Pregnyl som du tager..

Og jeg er ked af det på dine vegne.. Men du kan jo godt være gravid alligevel på trods af lidt blod.

• #24   3. okt 2012 IIiaca-A
    Det vidste jeg ikke.. Årh smiley Så er det jo klart derfor de var positive..
    men har dog alligevel aldrig haft SÅ ømme bryster. + du blev helt spændte/hårde så jeg ikke kunne passe min bh.. og har haft voldsom kvalme..
    Kan den også give det? for det har jeg ikke fået de andre gange..

Tester ALDRIG før tid igen.. Det har jeg lært på den triste måde...

tror ikke jeg er gravid.. smiley
    Skal op til en akuttid hos lægen her kl 10.. Men har ikke kvalme mere.. stoppede igår.. og nu er det kun mine brystvorter der gør ondt.. ikke hele brystet..

• #25   3. okt 2012 jaa.:(
    Min læge kunne ikke sige så meget.. det kunne både betyde jeg var gravid, men også at jeg ikke var, sagde hun.. så har fået taget en blodprøve, og skal have taget en igen på fredag.. så ved først rigtig besked på mandag.. men mon ikke jeg får mens på fredag så? medmindre der kommer rigtig mens nu smiley

• #26   3. okt 2012 Ja, voldsom kvalme er normalt samt ømme bryster. Du sprøjter jo graviditetshormon ind i kroppen. Jeg fik også meget, meget voldsom kvalme, da jeg tog min. Men ikke ømme bryster. Fik ømme bryster efterfølgende i de to naturlige cyklusser jeg fik, men var jo ikke gravid, så giver ikke en dyt for graviditetssymptomer mere..

Men øv ang det andet med tests og Pregnyl. Troede jeg bare fertilitetslægen havde forklaret dig! Øv!

• #27   4. okt 2012 Jeg har haft kraftig blødning i nat. Så der er intet håb længere. smiley
    Bare meget underligt det kommer så meget før tid. Har jeg aldrig prøvet før.
    Snakkede med min læge om det med pregnyl. Det havde hun aldrig hørt om, men som hun selv sagde, så har hun heller ikke rigtig noget med det at gøre normalt.

Men det her er jo fjerde gang med pregnyl. Og har kun haft de symptomer en gang før. Og det var da jeg var gravid.

Men åbentbart ikke denne gang smiley

• #29   4. okt 2012 Det tror jeg også jeg har haft.

Dette er ikke kun rettet mod dig. Men er ved at blive sindsyg af de folk det siger "tænk på noget andet, så bliver du gravid".
    Når man er i behandling og går til scanninger hele tiden, spiser piller eller tager sprøjter, skal knalde på bestemte tidspunkter osv. Ja så er det lidt svært ikke at tænke på det.

Desuden træner jeg 3 - 4 dage om ugen og spiser sundt og varieret kost.
    Har haft været flyttet, skiftet job, gået til eksamener og skriver nu afsluttende eksamensopgaver og arbejder ved siden af. Så synes jeg har en masse andet at tage mig til... Og andet at tænke på, end kun baby.

Som sagt skulle det ikke gå ud over dig. Men ja.
    Bliver sgu så irriteret.

Tester ALDRIG før tid igen.

• #30   4. okt 2012 Når man har prøvet så længe som os og får hjælp, så handler det ikke længere om, at man tænker på projekt baby eller ej. Selvom man ikke tænker en skid på det, bliver man ikke gravid alligevel.

Og som Christina siger, så er det enormt svært "bare at lade som ingenting", for hele din dagligdag er indrettet efter at være i behandling for barnløshed. Jeg er træt af, vi SKAL have sex når jeg har ondt efter insemination, jeg er træt af, vi SKAL knalde. Jeg er træt af evig og altid at vente på min menstruation så næste forsøg kan gå i gang. Jeg er træt af aldrig at kunne spise uden at tænke over om det forringer vores chance, jeg er træt af at undvære cola, alkohol og sjov, jeg er træt af at blive stukket og leve i hormonernes vold hver ENESTE cyklus.
    Ja fuck, jeg er træt af det lort her, men man gør det jo, fordi man så brændende ønsker et barn.

• #31   4. okt 2012 Kunne ikke have sagt det bedre!!

Kommentér på:
MEGET ømme bryster. Normalt?

Annonce