{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET ømme bryster.. HJÆLP..
  • #1   10. feb 2010 puha ja kan godt huske det, det fordi din mælk løber til, men sørg for a du får tømt ordenligt ud hver gang, då du ik går hen og får bryst betændelse, var i starten selv nød til a malke ud fordi jeg bare havde så meget mælk. ellers et varmt bad hvor du massere dine bryster, og det gær ondt hvis de er hårde men du ska blive ved til de er dejlige bløde igen..

• #2   10. feb 2010 Det vil jeg prøve, de må ha en tur med pumpen. men tænker om jeg så ikk vil produkter endnu mere mælk så. ved at malke ud med pumpe?

• #3   10. feb 2010 bare kun li så de er bløde, det gjorde det ikke ved mig i hvert fald, lg ja er man jo nød til så man ikke går hen og får bryst betændelse jo, hvis ik den bette tømmer brystet, det ska bare være sån a de er bløde efter den bette er færdi med a spise:) vågner stadig op med sten hårde bryster efter natten, men min pige sover os fra kl 23 ca til 6-7 morgen, så lang tid uden de blir tømt...

• #4   10. feb 2010 Åhh ja, kan såmænd godt huske det, av av. Men som de andre siger, varmt bad og massere, så de blir bløde igen. Der gik en uges tid ved mig før jeg ku holde det ud og at der var kommet ordentlig gang i det.
    Sku så hilse og sige at det gør ikke mindre ondt og stoppe med og amme, hehe

• #5   10. feb 2010 Åh ja - sikken en lyksalig tid. Endnu een man ikke bare sådan glemmer smiley

Du kan også massere ned ad mod brystvorten mens din baby ligger og spiser og husk de forskellige stillinger dit barn kan ligge i under amningen.. under højre/venstre arm med hovedet ud mod rummet og fødderne ind mod sofa/stolen, med hovedet til venstre eller højre med fødderne til modsatte side og inde i sengen. Jeg benytter mig af dem alle, det er rart at veksle. MEN det er ikke en garanti for at du ikke får ømme bryster igen, det kan stadigvæk hænde og et godt varmt bad gør også underværker smiley

Her gik der også en uges tid inden de fandt sig til rette.

Jeg kan huske jeg stod og kiggede på mig selv i spejlet og tænkte ved mig selv: Nej gud fanden. De så fuldstændig malplacerede ud til min krop, tog billeder af dem mens jeg bare stod og lo for mig selv og vidste at jeg aldrig nogensinde skal have lavet dem større og er fuldt ud tilfreds med min B-skål (som pt. dog er en D)

• #6   10. feb 2010 fik pumpet dem ud til morgen. og gud hvor det hjalp :O)
    varmt bad med massage gjorde også underværker..

de selvfølgelig stadig ømme men ikk så spændte og hårde som igår,,

de der malker ud, hvir tit malker i ud?

dejligt med råd her inde:O)

• #7   10. feb 2010 så lidt som muligt og kun lige til mælken er passet ind

• #8   10. feb 2010 gør so kun om morgenen så mine bryster er til a have med a gøre igen, eller hvis de er så sten hårde det er svært for hende a få fat.
    men dejligt det hjalp smiley

Kommentér på:
MEGET ømme bryster.. HJÆLP..

Annonce