768 visninger
|
Oprettet:
MEGET ømme bryster.. HJÆLP.. {{forumTopicSubject}}
har været mor i 3 dage nu, og brysterne er ved at tage livet af mig. de er blevet kæmpe store, tunge og sindsyge hårde, og meget meget meget ømme.. er det normale? hvis ja hvorlænge står det på??
Håber desperat på gode råd:o)
Mvh en stolt første gangs mor:O)
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 13 Svar: 146
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 24
jan 2009
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Sku så hilse og sige at det gør ikke mindre ondt og stoppe med og amme, hehe
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
Du kan også massere ned ad mod brystvorten mens din baby ligger og spiser og husk de forskellige stillinger dit barn kan ligge i under amningen.. under højre/venstre arm med hovedet ud mod rummet og fødderne ind mod sofa/stolen, med hovedet til venstre eller højre med fødderne til modsatte side og inde i sengen. Jeg benytter mig af dem alle, det er rart at veksle. MEN det er ikke en garanti for at du ikke får ømme bryster igen, det kan stadigvæk hænde og et godt varmt bad gør også underværker
Her gik der også en uges tid inden de fandt sig til rette.
Jeg kan huske jeg stod og kiggede på mig selv i spejlet og tænkte ved mig selv: Nej gud fanden. De så fuldstændig malplacerede ud til min krop, tog billeder af dem mens jeg bare stod og lo for mig selv og vidste at jeg aldrig nogensinde skal have lavet dem større og er fuldt ud tilfreds med min B-skål (som pt. dog er en D)
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 24
varmt bad med massage gjorde også underværker..
de selvfølgelig stadig ømme men ikk så spændte og hårde som igår,,
de der malker ud, hvir tit malker i ud?
dejligt med råd her inde:O)
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
jan 2009
men dejligt det hjalp
MEGET ømme bryster.. HJÆLP..