952 visninger
|
Oprettet:

12. okt 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Øv den kære ventetid {{forumTopicSubject}}
Øv hvor jeg synes man står i venteposition hele tiden..
Vi havde lige været i behandling, hvor vi inden det var igennem en masse prøver, hvor man hele tiden skulle vente på svar..
Så blev jeg gravid, og mistede, og skulle IGEN vente på jeg fik mens igen så man kunne komme igang..
Nu har vi lige været igennem et forsøg mere, med beskeden om at hvis det ikke lykkedes denne her gang, skal vi holde pause, da jeg danner for mange æg..
Jeg kan først teste mandag d. 16. men nej hvor er der læææænge til..
Andre end mig der går og venter, venter og atter venter?
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Kender virkelig følelsen.. Til sep har vi været i systemet i 1 år og har ikke lavet andet end vente!!
Og nu venter vi på, at jeg kommer ud af min karantæne. Så skal mit arbejde flytte, så tør ikke begynde på baby, for vil være ret stresset der. Så skal vi på ferie, og så skal vi flytte - vente vente vente
Heldigvis er jeg blevet god til at lægge det fra mig og glemme det lidt, da jeg af gode grunde blev sat til at vente yderligere 3 mdr...
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Synes det er så hårdt at skulle blive ved med at vente. Tiden snegler sig jo bare afsted..
Og så skal det bestemt ikke undrer mig at den er negativ..
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
okt 2010
For så nej..
Har godt nok været ret træt idag, men har også lige været syg i 5 dage, så tror bare det er det.. Og så havde jeg lidt kvalme i morges. Men tror også bare det er pga sygdom..
okt 2010
Så ægget vil jo ikke engang have sat sig fast endnu.. Vil det?
Øv den kære ventetid