{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Øv den kære ventetid {{forumTopicSubject}}

Øv hvor jeg synes man står i venteposition hele tiden..
Vi havde lige været i behandling, hvor vi inden det var igennem en masse prøver, hvor man hele tiden skulle vente på svar..
Så blev jeg gravid, og mistede, og skulle IGEN vente på jeg fik mens igen så man kunne komme igang..
Nu har vi lige været igennem et forsøg mere, med beskeden om at hvis det ikke lykkedes denne her gang, skal vi holde pause, da jeg danner for mange æg..
Jeg kan først teste mandag d. 16. men nej hvor er der læææænge til..
Andre end mig der går og venter, venter og atter venter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv den kære ventetid
  • #1   5. jul 2012 Åh søde Christina ! Jeg håber snart det lykkedes for jer ! Kan godt huske den strenge vente tid, og det er bare svært at lade være med at tænke på baby hele tiden

• #2   5. jul 2012 jeg har ikke været i behandling, men kan huske ventetiden de 4 mdr inden vi smed pillerne.. troede den følelse ville være væk efter jeg blev gravid, men nu venter jeg på at komme til lægen d. 16 for at blive scannet.. og har en tanke der hedder at der sikkert er noget galt.. (har mistet før) så jeg tør ikke glæde mig alt for meget før jeg ser et lille hjerte blinke.. Så er enig.. der er læææænge til mandag d. 16;) Men følelsen af at vente stopper ikke når du bliver gravid;)

• #3   5. jul 2012 Jeg håber sådan for jer
    Kender virkelig følelsen.. Til sep har vi været i systemet i 1 år og har ikke lavet andet end vente!!
    Og nu venter vi på, at jeg kommer ud af min karantæne. Så skal mit arbejde flytte, så tør ikke begynde på baby, for vil være ret stresset der. Så skal vi på ferie, og så skal vi flytte - vente vente vente

Heldigvis er jeg blevet god til at lægge det fra mig og glemme det lidt, da jeg af gode grunde blev sat til at vente yderligere 3 mdr...

• #4   5. jul 2012 tak søde piger..
    Synes det er så hårdt at skulle blive ved med at vente. Tiden snegler sig jo bare afsted..
    Og så skal det bestemt ikke undrer mig at den er negativ..

• #5   5. jul 2012 Kan du slet ikke mærke noget denne gang?

• #6   5. jul 2012 tænker du om jeg er gravid?
    For så nej..
    Har godt nok været ret træt idag, men har også lige været syg i 5 dage, så tror bare det er det.. Og så havde jeg lidt kvalme i morges. Men tror også bare det er pga sygdom..

• #7   5. jul 2012 men det var jo også kun i mandags jeg havde æl.. Tog sprøjten lørdag aften, så det var tidlig mandag morgen.
    Så ægget vil jo ikke engang have sat sig fast endnu.. Vil det?

Kommentér på:
Øv den kære ventetid

Annonce