{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

sygedomme øv {{forumTopicSubject}}

ja nu har michela været syg siden torsdag aften med bare feber, hoste og snot... jeg troede hendes feber var over da den ikke viste noget her til morgen så vi cykler afsted til dp.. det første hun gør er at brække sig.. og ja så målte vi hendes feber og den var på 39.4 , vildt den er simpelthen steget fra 37.5 til 39.4 på 3 kvarter synes det er vildt. så nu må jeg ringe til den kære læge..

tror i det gør noget man har børn med til jordmor? skal nemlig også der til idag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sygedomme øv
  • #1   9. feb 2009 God bedring med hende:o)

Jeg tror ikke det gør noget at ta hende med til moder jord, jeg har oz lovet mine børn at de skal med til næste besøg...sååå.

• #2   9. feb 2009 takker... nej nemlig det er fordi jeg alligevel vil prøve at få en tid hos lægen til hende og min jordmor bor i samme hus eller havd man skal sige.. så var det meget rart vi kunne komme beggesteder

• #3   9. feb 2009 Kan ikke forestille mig at jm har noget imod det, men det er måske ikke det bedste sted at slæbe et sygt barn hen. Mere af hensyn til de andre gravide.

• #4   9. feb 2009 jeg havde phillip med og det var fint nok

• #5   9. feb 2009 Det gør ikke noget, Vi havde flere gange vores datter med ved både jordemorbesøg og scanninger da vi ventede lillebror. Ind imellem måtte det bare være sådan når hun enten var syg og ikke var i dagpleje hvilket var ret ofte for hun er bare altid syg. :o(

• #6   9. feb 2009 Og nu er din datter jo så stor efterhånden så det synes hun da sikkert også er meget sjovt at få lov at komme med mor. :o)

• #7   9. feb 2009 Hejsa så har vi været ved lægen og jordmor...

lægen tog en blod prøve af min datter og den vister der var bakterier i kroppen, men ikke nok til pencilin kan bekæmpe det.. og så blev hun pudret i hals og tjekket ørene der er intet og hendes dren sidder der stadig dejligt.. så hun har fået den berygtet sygdom VIRUS ihh hvor jeg havder det ord.. han sagde jeg kunne kalde den hvad jeg ville men det er jo form for influenza hun havde og kun kunne bekæmpes med børne panodil.. suk.. så vi skulle bare se tiden an og feberen skulle gerne være væk i løbet af denne uge ellers skulle jeg kontakte ham igen.

Jeg var også ved jordmor og havde min datter med og der var ingen problemer dog grad hun til at starte med da hun troede hun IGEN skulle en tur til lægen, men denne gang var det bare mor der skulle have turen så tror hun synes det var spædenen nok , da hun fandt ud af det ikke var hende der skulle tjekkes igen smiley

Kommentér på:
sygedomme øv

Annonce