439 visninger
|
Oprettet:
sygedomme øv {{forumTopicSubject}}
ja nu har michela været syg siden torsdag aften med bare feber, hoste og snot... jeg troede hendes feber var over da den ikke viste noget her til morgen så vi cykler afsted til dp.. det første hun gør er at brække sig.. og ja så målte vi hendes feber og den var på 39.4 , vildt den er simpelthen steget fra 37.5 til 39.4 på 3 kvarter synes det er vildt. så nu må jeg ringe til den kære læge..
tror i det gør noget man har børn med til jordmor? skal nemlig også der til idag
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 19 Svar: 327
Jeg tror ikke det gør noget at ta hende med til moder jord, jeg har oz lovet mine børn at de skal med til næste besøg...sååå.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 3 Svar: 359
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Emner: 3 Svar: 359
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
lægen tog en blod prøve af min datter og den vister der var bakterier i kroppen, men ikke nok til pencilin kan bekæmpe det.. og så blev hun pudret i hals og tjekket ørene der er intet og hendes dren sidder der stadig dejligt.. så hun har fået den berygtet sygdom VIRUS ihh hvor jeg havder det ord.. han sagde jeg kunne kalde den hvad jeg ville men det er jo form for influenza hun havde og kun kunne bekæmpes med børne panodil.. suk.. så vi skulle bare se tiden an og feberen skulle gerne være væk i løbet af denne uge ellers skulle jeg kontakte ham igen.
Jeg var også ved jordmor og havde min datter med og der var ingen problemer dog grad hun til at starte med da hun troede hun IGEN skulle en tur til lægen, men denne gang var det bare mor der skulle have turen så tror hun synes det var spædenen nok , da hun fandt ud af det ikke var hende der skulle tjekkes igen
sygedomme øv