{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.143 visninger | Oprettet:

Forsøgt over 1 år :-( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Smed pillerne i september '10, og stadig ingen positiv test. Jeg har ikke prøvet med ægløsningstest eller noget. Min mens er reglmæssig ca 28 dage og ægløsning omkring dag 10 - 14, eller hvad jeg tror er ægløsning (øget udflåd).
Men nu er jeg ved at blive meget fusterede over der ikke sker noget.
- Hvad gjorde i andre som har prøvet i over et år? Begyndte i til behandling? og hvordan starter man med det? er det bare at tage en snak med egen læge eller hvordan?
Og skal man være over en vis alder, eller er det bare hvis man har prøvet over et år?
Håber i kan besvare mine spørgsmål.

God aften til jer alle smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsøgt over 1 år :-(
Kommentér på:
Forsøgt over 1 år :-(

Annonce