{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Er ny inden for dette område {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg prøver at blive gravide. Smed mine p-piller sidste år i november måned, men vi er først gjort en rigtig indstats på det siden Juni i år. Men jeg har ikke helt fattet min menstrutions cyklus endnu, jeg er idag oppe på 35 dag siden første menstrutionsdag. Og har lidt murren i maven ellers ikke noget, og ingen antydninger af at jeg skal have mens tror jeg i hvertfald. Testede i onsdags, men negativ desværre var ellers sikker på det. Men mit spørgsmål er, hvornår er man gået over tiden? Er det så i morgen man begynder at gå over tid eller hvordan? Kan man sagtens teste igen idag eller skal man vente til i morgen eller hvordan lige? Er fuldstændig blank om hvordan og hvorledes man skal gøre?

Jeg ved heller ikke om grunden til den udebliver om det er fordi man psykisk håber på at der er bonus. Håber der er nogle der kan hjælpe mig er lidt i vildrede om jeg kan teste i aften eller om jeg skal vente nogle dage endnu, er nysgeriig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er ny inden for dette område
  • #1   10. okt 2008 jeg ville vente til i morgen tidlig, hvis jeg var dig. men det kan da godt være at du kan teste allerede i aften

• #2   10. okt 2008 du er gået over tiden, dagen efter hvor du skulle have haft din menstruation. Kommer den så er du ikke gået over tiden med din menstruation for så kom den jo (desværre) men kommer den ikke på dagen så kan du teste.

Det er bedst med morgen urin. Så når du vågner om morgenen og skal skynde dig ud og tisse så skal du skynde dig at hive testen frem inden du tisser -selvom man er presset om morgenen når man lige står op.

• #3   10. okt 2008 en normal cyklus vare 28 dage... 21 dage uden mens og 7 med... sådan i runde tal... Hehe på dag nr 22-23 burde du være gået over, MEN der er altså mange der har en anderledes cyklus så jeg ville da smutte forbi doktoren med en test med morgen urin i morgen.... og hvis den er negativ ville jeg bestille en tid ved ham og få tjekket hvorfor du ikke har fået din mens....

• #4   10. okt 2008 tak for svar.
    Jeg regner med at teste i morgen igen, og hvis den er negativ igen ringer jeg til lægen mandag.

Jeg sgu bare ikke helt hvor mange dage min cyklus er den svinger meget. Hvis den var 28 dage var det i Onsdags at jeg skulle have den og der testede jeg om aften og der var den negativ *ØV*

• #6   10. okt 2008 tja vi er jo meget forskellige jeg testede positiv på anden dagen og vi havde kun forsøgt knap en mdr... troede slet ikke på det...

• #7   10. okt 2008 Jeg kunne heller ikke teste positiv der. Den var bragende negativ. Først 14 dage senere igen da jeg har været 5 uger henne fik jeg en positiv test. Nogen producerer ikke så meget hcg.

men hvis du vil have tal på, kan du teste ca. 14 dage efter du skulle være kunne blevet gravid. (skriver ca. fordi det kan variere en smule jo ved nogen)

giv en update i morgen. Hvis du skulle være så heldig at der er to streger så husk at en ekstra streg er en streg selvom den er meget svag. Bare du kan ane streg nr 2. Er du ikke gravid kan du slet ikke se nogen ekstra eller ane den overhovedet. Så er der en meget fed tydelig streg og en meget meget svag lyserød så kyl den ikke ud og tro du ikke er gravid for så er der stor sansynlighed for at du er. Man skal være et pænt stykke længere henne for at begge streger er fede og lige tydelige

• #8   11. okt 2008 Jeg havde 2 fede streger med det samme på hele 3 test... og jeg var kun ca. 4 uger henne i alt...

Men som sagt tag et tjek hos lægen på mandag....

• #9   12. okt 2008 Testede i Lørdags, og den var desværre negativ *ØV*. Men har stadigvæk ikke fået mens endnu. Så regner ikke med at der er gevinst desværre smiley

Kommentér på:
Er ny inden for dette område

Annonce