{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Nelles-Pille :- )
Nelles-Pille :- )
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60

Behandling, hvordan og hvorledes? {{forumTopicSubject}}

Hey piger...

Kæresten og jeg har ikke beskyttet os i lidt over 2½ år, og jeg er kun blevet gravid 2 gange ( måske 3) , som er endt i SA.. Jeg har 2 gange før jeg mødte min kæreste, oplevet SA.. Min læge har testet mit blod, altså for at måle hormoner , stofskifte osv, og der er intet at sætte en finger på... Jeg var også henvist til sådan en røgten undersøgelse af livmoder, æggestokke osv, men jeg måtte simpelthen bede dem stoppe, da det gjorde så ondt jeg krampede og tårene trillede ned af mine kinder..

Her pr.1-1 begyndte jeg at bruge ÆL -test, men har kun brugt dem 1 cyklus og så en halv cyklus, da jeg bliver total frustreret af det..

Men nu overvejer jeg om jeg skal kontakte lægen igen, med henblik på udredning, for vi vil bare SÅ gerne have en lille spirre.. Men hvordan hænger det sammen efter de nye regler er trådt i kraft? Tænker koster alt penge, altså undersøgelser, udredning osv, eller er det kun selve behandlingen? Og hvad koster det, hvis jeg bare skal insimineres?

Ja undskyld alle mine spørgsmål, men jeg er simpelthen ved at miste modet, og mistænker mere og mere der er et eller andet galt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Behandling, hvordan og hvorledes?
  • #1   3. apr 2011 åh det er så frustrerende når man skal til at indse at man skal have hjælp til at få børn, kender det fra mig selv!
    Jeg kan ikke svare på alle dine spørgsmål, kun lidt mht betaling. Det er kun selve behandlingen der koster, jeg er blevet undersøgt og scannet for PCO, og det var gratis, så selve udredningen koster ingenting...

• #2   3. apr 2011 Christina: Jeg kan bare ikke slippe tanken om, at et eller andet må der altså være galt.. for jeg har med garanti været gravid 4 gane, måske 5 , den sidste fik jeg ikke testet, fordi jeg ikke turde, men nu har jeg jo prøvet at tabe før, og er ret sikker på, det var hvad der skete... Det har dog været de 2 første gange der har været værst, første gang var jeg gravid med tvillinger, og tabte kun den ene , den anden skulle fjernes da den var død smiley Anden gag sad jeg med min lille bitte fine foster på et stykke toiletpapir, på et tog-toilet smiley

Men ja, jeg tror bare der er noget galt, ellers ville jeg vel for pokker have kunne gennemføre en graviditet.. Jeg har jo så også problemer med at blive gravid, har ikke været det i 2 år nu...

• #3   3. apr 2011 Puha, det lyder ikke rart, det må ha været hårdt! smiley
    Men der kan være så mange grunde til at du ikke har kunne holde på en gravditet, men det er kun læger der kan fortælle dig om det. Jeg synes du skal kontakte din læge og fortælle om dine oplevelser, og så vil lægen henvise dig til undersøgelser...

• #4   3. apr 2011 Lægen ved udemærket hvad der er skat igennem tiden.. Så jeg ved at jeg ikke skal til at forklare og forklare smiley Tror jeg tager en snak med kæresten, og så ringer til lægen i morgen..

• #5   3. apr 2011 Nå det var godt smiley så skal du nok få den hjælp du har brug for! smiley

• #6   3. apr 2011 Det er bare så frustrerende at kæmpe og kæmpe, og intet ser.. Jeg er virkelig nået dertil, hvor sex bare er blevet en kedelig ting der skal overståes, og hele det her PB hænger mig langt ud af halsen, fordi vi bare SÅ gerne vil have en lille guld klump..

• #7   3. apr 2011 en mulighed ville være akupunktur... ved ik hvor du bor men klok i randers laver ferilitets behandling . jeg har selv lige været igennem og venter på og teste på torsdag og jeg har lgie som dig tabt flere gange nu. men kan mærke en kæmpe forskel i mit underliv med den behandlig puha. føler mig sku gravid med de symtomer som første gang jeg var gravid og den blev der.

• #8   3. apr 2011 Jeanette: Jeg er ekstrem nåle fobisk, så det er ikke en ting der ligefrem tiltaler mig.. Har også hørt folk have succes med zoneterapi, men jeg har også en fobi for fødder, og kan slet ikke heller have folk røre ved mine *Gg*

• #9   3. apr 2011 så er vi to nelles-pille... jeg er panisk så det batter... men ville hellere prøve det her end og sku i ferilitets behandling som du snakker om for der skal man stikke sig selv i maven med hormoner hver dag"!

• #10   3. apr 2011 Jeanette: Hvis det ender med behandling, bliver jeg nød til at få kæresten til at stiukke mig, for jeg kan slet ikke have syntes af en nål, så ed jeg ikke ville kunne gøre det...

• #11   3. apr 2011 kære tråd starter hvis du har haft mere end tre saér skal du kontakte din læge som skal henvise dig til dit lokale syghus som så skal henvise dig til rigshospitalet det er det eneste sted du kan få hjælp til lige dit problem de laver din udredning og finder ud af om der er noget galt og du for tilbudt at få hjælp der det koster ik men mener de at den eneste måde du kan blive gravid på er ved insimination skal du selv betale alt det andet er gratis.

• #12   3. apr 2011 Anne: Jeg håber dælme ikke jeg skal på rigshospitalet, for det kan jeg da slet ikke overskue, jeg bor i Århus, så der er dælme langt derover..

• #13   4. apr 2011 nej men vil man ha hjælp må man køre har selv været i behandlin derover og kommer små 5 km fra tyskland så har os langt men det er det eneste sted de kan hjælpe dig så er valget jo dit

• #14   4. apr 2011 Anne: Det kommer jo an på hvorfor man har tabt.. Det kan jo i princippet have været fordi fostrene var syge, eller jeg har været stresset osv.. Hvis du nu finder ud af jeg intet fejler, er der vel ingen grund til at spille ressourcer på, at sende mig til rigshospitalet?

• #15   4. apr 2011 de vil slet ik pille ved sådan en sag på andet end rigshospitalet den er ik længere der er kun et sted i dk hvor du kan få svar på om du fejler noget eller ej ang aborter. når man har mistet mere end 3 gange er det ik fordi fosterne har fejl længere det kan man vælge at tror med er ik sandheden. jeg kan slet ik forstå din tankegang hvis du virkelig har tabt 4 gange med sikkerhed og du ønsker dit drømme barn så køre man da gerne den lange vej det har vi gjort og nu venter vi os en skøån lille en

• #16   8. apr 2011 jeg kan heller ikke svare på alle dine spørgsmål, men har et vennepar der er i behandling, hun er blevet insemineret 3 gange uden held (de startede behandling i januar) det har med medicin og behandling kostet dem omkring 9000kr. de er lige startet i reagensglasbehandling og har givet 6000kr for medicinen og mener hun sagde at behandlingen vil koste omkring 5000kr. smiley det er dælme mange penge.

håber det lykkedes for jer smiley

• #17   20. apr 2011 Anne: Jeg er nu blevet henvist til en klinik her i Århus.. Spurgte min læge om det du siger med rigshospitalet, og han sagde det ikke passede, man kan sagtens få hjælp andre steder....

Vi skal til første samtale på klinikken her i eftermiddag... Puha jeg er spændt...

Kommentér på:
Behandling, hvordan og hvorledes?

Annonce