{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Underligt i kroppen:/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu efter æl det over 1 uge siden:) oplevet min krop til tider er sær. Om aftenen kan jeg kun sove på maven da jeg har en følelse i maven faltisk nøjagtig som om man intet har spist den fornemmelse men er ikk sulten. Så jeg begyndt a have ømme bryster nogen dage værre end andre , idag er de bare alm ømme sådan a jeg kan røre men igår aftes prikkede jonas for sjov på dem og det gjorde såååå ondt. ( får ikk ømme bryster op til mens) idag blev jeg faktisk pænt svimmel ude i køkenet smiley og æder virkelig meget og er såååå træt:/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underligt i kroppen:/
  • #1   9. feb 2011 kan være du gravid, kan være du bare bilder dig selv det ind. vent til din mens er udeblevet og tag så en test smiley eller tag en test nu. nogen kan teste før, men det ikke sikkert fordi der vidst kan ske en biokemisk graviditet men man mister meget tidligt smiley

• #2   9. feb 2011 Skal have min mens enten i weekenden eller senest tirsdag. Men vi håber da:) lige ved æl tænkte jeg sygt meget over graviditete osv men så kom jeg i min 2 praktik og glemte helt at tænke på det fordi jobbet fylder så meget så tror ikk jeg kan være " indbildsk" smiley uhf syns bare der er så længe til mens dag

• #3   9. feb 2011 Tror ikk jeg bliver så skuffet mere nå på den igen mere sex til mig;) hehe

Kommentér på:
Underligt i kroppen:/

Annonce