underligt fornemmelse i kroppen {{forumTopicSubject}}
Hey - jeg ved godt, at det ikke har noget med babygalleri at gøre, men det fylder altså en hel del for mig for tiden, så håber i vil tage jer tid til at læse og komme emd forslag...
Jeg har de seneste ihvert fald 2 uger, nok også 3 uger haft det meget mærkeligt. Jeg faldt i søvn lige pludselig uden at ville, og jeg kunne næsten ikke vågne op igen.. Var altid træt om eftermiddagen
På et tidspunkt ude i Bilka for 3 uger siden fik jeg så meget kvalme af kødlugten (generer mig elelrs aldrig), at jeg måtte sætte mig akut på min røv midt i det hele for ikke at både knække mig og besvime.
Så for 2 uger siden begyndte jeg at få halsbrand hver eneste dag (og har haft det i uafbrudt i 2 uger!!) Kun piller kan tage det. Og jeg har altså ikke ændret kost eller noget, og jeg har ALDRIG døjet med de før!
Så har jeg haft lidt kvalme indimellem. Og har taget lidt på (men det skyldes vel bare for store madmængder) - spiser nemlig mere end jeg plejer..
Skal til lægen på onsdag - føles bare underligt at gå til lægen med så uspecifikke symptomer
Har I nogen ide om, hvad jeg kan fejle????
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
jan 2009
Halsbrand komemr da først, når der bliver trykket på mavesækken af baby
jan 2009
jan 2009
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
For ALLE de ting du nævner, er MEGET relaterede til graviditet.
Du har bare pakket det lidt ind ..
Ikke at det er dårligt ... Hehe
Men jeg syntes du skal tage en test, for det er altså ALLE symptomer på graviditet ..
Og halsbrand kommer ikke KUN når baby trykker på mavesækken .. Hehe, nix - det kan skam allerede komme før man aner at man er gravid..
jan 2009
Er ganske enkelt ude på at få nogle "teorier", som jeg kan "analysere" - jeg er sygeplejestuderende, men men men kender i ikke det, at man ikke kan se skoven for bare træer?
Fx ville jeg aldrig selv have gættet stofskiftet, men det passer sgu da rigtig godt på det, jeg har
Men jeg kan SAGTENS føle din tankegang
feb 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
underligt fornemmelse i kroppen