{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

underligt fornemmelse i kroppen {{forumTopicSubject}}

Hey - jeg ved godt, at det ikke har noget med babygalleri at gøre, men det fylder altså en hel del for mig for tiden, så håber i vil tage jer tid til at læse og komme emd forslag...

Jeg har de seneste ihvert fald 2 uger, nok også 3 uger haft det meget mærkeligt. Jeg faldt i søvn lige pludselig uden at ville, og jeg kunne næsten ikke vågne op igen.. Var altid træt om eftermiddagen
På et tidspunkt ude i Bilka for 3 uger siden fik jeg så meget kvalme af kødlugten (generer mig elelrs aldrig), at jeg måtte sætte mig akut på min røv midt i det hele for ikke at både knække mig og besvime.
Så for 2 uger siden begyndte jeg at få halsbrand hver eneste dag (og har haft det i uafbrudt i 2 uger!!) Kun piller kan tage det. Og jeg har altså ikke ændret kost eller noget, og jeg har ALDRIG døjet med de før!

Så har jeg haft lidt kvalme indimellem. Og har taget lidt på (men det skyldes vel bare for store madmængder) - spiser nemlig mere end jeg plejer..

Skal til lægen på onsdag - føles bare underligt at gå til lægen med så uspecifikke symptomer

Har I nogen ide om, hvad jeg kan fejle????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underligt fornemmelse i kroppen
Kommentér på:
underligt fornemmelse i kroppen

Annonce