{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Min baby J
Min baby J
Tilmeldt:
8. mar 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70

Mens smerter {{forumTopicSubject}}

For 1 1/2 måned siden stoppet jeg med mine p-piller. På det tidspunkt havde jeg kun taget dem i 6 måneder og inde havde jeg brugt p-ring i 1 år.
Kæresten og jeg har haft afbrudt samleje og jeg har endnu ikke fået min mens.
Min mave klør, mine bryster er en smule ømme, jeg har haft hovedpine og har store mens smerte, konstant.
Jeg har taget 2 G-tests som begge var negative. Synes i jeg skal vente og se tiden an?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mens smerter
  • #1   16. nov 2010 er du gået over tid ?

    min mave kløede også inden jeg fandt ud af det ....:)


  • Min baby J
    Min baby J Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 70
    #2   17. nov 2010 Jah jeg har også læst mig frem til at det kunne være et graviditets symptom.
    Jeg er gået ca 1 1/2 uge over tid - det er måske heller ikke så meget, hvis min krop skal vende sig til en "ny cyklus" smiley Tak for dit svar


Kommentér på:
Mens smerter

Annonce