1.308 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

mens smerter...?? mens smerter...??

åhhh jeg ved den har været oppe så utroligt mange gange...

men her igår aftes lå jeg på sofaen og fik pludselig mega ondt i underlivet værre end mine normale mens smerter....
jeg følte det virkelig som om jeg var ved og udvikle veer... det gjorde ondt og det kom lidt med mellemrum
har allerede i mange uger døjet med plukkeveer men de har indtil videre ikk været så forfærdelige og mest set i en side af maven af gangen....
det her var helt uudholdeligt...
skal jeg på nogen måder være nervøs..
lillepigen i maven er livlig jeg bløder ikk og tisser fint... er 27+ næsten hele 28 uger henne.....

undskyld det blev en lille smule rodet og langt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mens smerter...??
  • #1   25. okt 2011 Har det nøjagtig ligesom dig. Og jeg har også fortalt min læge om mine smerter, og jeg er blevet set på. Umiddelbart kunne han ikke finde "årsagen" - hvis der er nogen. Ikke andet end jeg skulle slappe mere af. Men man bliver da ret så bekymret:-/

• #4   25. okt 2011 En jm på sygehuset sagde til mig: Der skal køre et mantra i hovedet på dig, og det er. Menssmerter er normalt, plukveer er normalt. MEN får du rigtigt ondt, bliver nervøs og er i tvivl om du skal kontakte os. Så JA der skal du kontakte os. Hellere kontakte en gang for meget, end en gang for lidt.

Og så sluttede hun af med at sige. VI FÅR LØN FOR AT VÆRE HER, SÅ BRUG OS DOG!!!!!!!!!

• #6   25. okt 2011 Ja det er en god idè og snakke med din jm.
    Nu kan du se at jeg faktisk kun havde mensessmerter, men fordi min kæreste forlangte at jeg ringede derind, gjorde jeg det. Kom ind til tjek og jm blev helt bleg. DU ER 4 CM ÅBEN. Har du ikke ONDT?
    Jeg var i uge 38+5 og havde ikke det mindste regnet med at jeg var i aktiv fødsel... ;o)

Hun sagde DU skulle da ha ringet noget før. men nu kommer du så direkte på en fødestue... hehe

• #7   25. okt 2011 ovenstående er ikke skrevet for at hyle dig ud af den, men for at fortællle dig at man altså skal reagere... ;O)

• #9   25. okt 2011 ville også lige kontakte læge eller jm smiley

• #10   25. okt 2011 tjaaa igår aftes tænkte jeg bare at jeg ville prøve og gå i seng og sove
    har ikke fået sovet og her til morgen har jeg stadig smerter oven i det hele har jeg ikk ku spise min morgen mad fik kvalme og er møg svimmel og sys umiddelbart måske at jeg ser lidt bleg ud i ansigtet...
    kunne godt være jeg sku få ringet bare for og være sikker.... er som sagt ikke enrvøs for lille pigen da hun er konstant aktiv men er måske nervøs for mig selv og for om hun kunne finde på og ville ud allerede..

• #12   25. okt 2011 tror jeg også jeg vil... ringer liie manden op og siger jeg ringer derind for umiddelbart har jeg aldrig haft det sådan her i min første graviditet og det er første gang i denne graviditet jeg får det sådan her.....
    tak for jeres råd og støtte piger...
    sys virkelig jeg har forsøgt og prøve at slappe af og dette har ikke hjulpet s¨nu må det vidst være på tide og gøre noget...

• #14   25. okt 2011 så er der ringet og jeg skal komme op og blive tjekket venter bare på manden er hjemme også tager vi afsted

• #16   25. okt 2011 Lyder godt med et tjek. Bare for at være på den sikre side...

Husk update...

• #18   25. okt 2011 Godt du fik ringet! smiley Ser også frem til en update, håber alt er okay smiley

• #19   25. okt 2011 hermed en update til jer skønne kvinder herinde

alt er i orden de mener det er min bækkenløsnig som er blevet meget værre og derfor er jeg nu blevet bundet til sengen eller sofaen.... men ikk gå rundt uden at det er fordi jeg enten skal på wc eller ha noget mad....

vil gerne liie takke jer for jeres råd og fordi i er så venlige herinde...

• #21   25. okt 2011 helene det er altid en god ide... desværre kan man jo ikk rigtig gøre noget for og afhjælpe det.... så vi må desværre leve med det til vores små vidundere kommer ud til oss... jeg skal nok klare mig trods mine smerter... er mest ked af det går helt ud over min 2 årige søn sombare så gerne vil lege med sin mor... men tak for din omsorg ud over det...

• #23   25. okt 2011 ja spørg du endelig din jm det kunne godt være bl men tror også din læge ka have delvist ret.... jeg fik nogle smerter i min venstre side og i venstre arm.... troede jegvar ved og få et hjertetilfælde men det var å bare muskelsmerter..... de gør fandens ondt.....
    giv endelig en update når du ved noget...

• #25   25. okt 2011 smiler jaaaa vi får jo nogle skønne vidundere som gave for det vi går igennem...
    jeg der er lidt tid endnu jeg skal til jm lidt før dig mener det er den 7 nov jeg skal afsted....

• #27   25. okt 2011 uha da en måned... nej er har ikk været meget her i oktober jeg har dog indtil videre kun glukosebelastning den 2 nov og så jm den 7.... håber dog der komer mere i løbet af november.....

• #29   25. okt 2011 tjoo kunne måske godt være... det svært og sige endnu

• #30   25. okt 2011 Godt at der ikke var noget underopsejling. MEN ØV med bl... Så må du "bare" gøre som de siger...

• #31   25. okt 2011 olivers mor nemlig... gik også direkte hjem og lagde mig på sofaen...

• #32   25. okt 2011 Jeg har ikke læst alle svarene, men i starten af graviditeten er det normalt at have smerter lign. mens smerter, da livmoderen vokser..
    Men hvis smerterne bliver ved, ville jeg nok også høre lægen. (:

• #33   25. okt 2011 stephanie var på fg idag så hvis du læser lidt af indlæggene så er jeg oki men er bundet til min seng..... det er min bl der er forværret.....

• #34   25. okt 2011 Ja så er det ikke længere behov for en dårlig undskyldning, for at ligge der... hehe...
    Man må jo se det fra den humorristiske side...hehe.

• #35   25. okt 2011 olivers mor.... helt enig.... det er også det je prøver på hele tiden dog kan jeg ikk lade være med og have dårig samvittighed over at det går ud over min skønne søn.... trøster mig på det punkt med at han har en dejlig farsom vil gøre alt for ham....

• #36   25. okt 2011 Ja det forstår jeg godt. Men hellere en glad mor på sofaen, end en smerte irritabel mor på benene...

• #37   25. okt 2011 helt enig smiler... også hellere 3 mdr på sofaen og i sengen herhjemme end 3 mdr i sengen på sygehuset som var mit eneste alternativ...

• #38   25. okt 2011 NETOP... Alt andet er bedre end det...

• #39   25. okt 2011 det er også min mening for når jeg er herhjemme og ligge kan jeg i dmindste stadig se min dejlige søn og han kan se mig.... sådan ville det jo ikk være hvis jeg blev indlagt...
    så m bare passe sofaen og sengen og håbe på jeg ikk ender med og få liggesår griner.....

• #40   25. okt 2011 hehe, du må huske at vende dig engang imellem. Du ved som en kylling på spyd...hehe... ;o)
    Og så kan man jo stadig mange ting selvom man ligger i sengen eller på sofaen.

• #41   26. okt 2011 olivers mor grine... den var god.... tjaaa her til morge lå jegda ned sengen og legede lidt med min søn så det var rålækkert...

• #42   26. okt 2011 Ja det er nemlig hyggeligt at ligge og hygge. Og ved du hvad, din søn vil ind til du har født vide hvor du er hele tiden, det er jo ikke så dårligt... Og så er det, det bedste for dig, den lille i maven, din søn og din mand at du bliver liggende. Så det er din vigtigste opgave ind til du har den lille i armene. Så kan du derefter fise rundt med din søn, og gøre alle de ting du ikke kunne før du fødte...

• #43   26. okt 2011 nemmerlig... den dag vil jeg glæde mig til og indtil da vil jeg bare nyde tingene som de nu engang er smiler...

Kommentér på:
mens smerter...??

Annonce