{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Tegn på graviditet? {{forumTopicSubject}}

Godaften tøser.
Jeg opretter dette lille indlæg, da jeg de sidste 3 dage har lidt af konstant hovedpine som jeg må dæmpe med en masse piller for at fungere og kvalme om morgenen og om aftenen, samtidig med jeg har så ondt i ryggen/lænden og rendt en del på toilettet... Har troet det var en virus, men det fortsætter bare... I sidste uge testede jeg, da jeg ikke fik min menstruation som jeg plejede, der kom kun en lille smule brunt udflåd, andet en den sidste dag hvor der kom en lille smule blod.. Men nu tænker jeg om der mon kan være noget alligevel.. Er der nogle af jeg der kan nikke genkendende til disse symptomer, eller er det mon bare en mystisk virus?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegn på graviditet?
  • #2   10. nov 2010 Ja, kan genkende meget af det.. Jeg tested negativ i fredag d. 29/10, og har ikke tested siden. Skal til læge i morgen og have tjekket det hele i gennem:O)) Er lidt spædt på om det bare er mig der er skør, eller der er noget:O))

• #3   11. nov 2010 Og nu har jeg sågar også kastet Op... Hvis det var en virus ville det vel ikke vare i 4 dage med konstant hovedpine og kvalme osv... Men har lige testet igen her kl 05.10 og den er stadig bragende negativ.. Øv hvor jeg bare føler mig syg!!

• #4   11. nov 2010 jeg ville også sige virus

• #5   11. nov 2010 Har været til lægen idag som har tjekket om jeg havde infektion eller betændelse i kroppen osv.. Han mener ikke det er virus da symptomerne ikke hænger sammen.. Så han mener at jeg lider af migrene, men da han aldrig har oplevet et migrene anfald vare så længe som mit, skal jeg tage til ham igen imorgen hvis der ingen bedring er, og så skal jeg ha taget en blodprøve for at se om det evt er en tidlig graviditet

Kommentér på:
Tegn på graviditet?

Annonce