tegn på graviditet??? {{forumTopicSubject}}
Nu er det snart 2 år siden jeg fik den første, og nu tror jeg at jeg er gravid igen.
men skal lige høre....
kan ikke selv huske hvordan det var i starten af sidste graviditet. men kan det passe at der skal komme mælkeligende væske ud af ens bryster så tidligt?? havde mens. slut oktober og har ikk haft i november.
har været inde og læse at man op til et år efter at man har sluttet med at amme, der kan det forekomme. men det er næsten 1½ år siden at det stoppede, så synes jo ikke rigtig at det kan være det. og mine bryster er også bare total ømme og kan slet ikke have bh på pga det.
nogen der kan hjælpe med et svar???
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 70
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Da jeg blev gravid med min datter var det ikke planlagt, men undrede mig sådan over at jeg havde så ømme bryster, det føltes som om jeg var 11-12 år igen men vidste ikke hvornår jeg sidst havde haft min mens. Lang tid siden i hvert fald, så gik ned og købte en test for de havde været ømme noget tid og tog den og den var bragende negativ.
14 dage senere havde jeg altså stadig ømme bryster og var nu også begyndt at have mens smerter men den kom stadig ikke. Kæresten syntesw det var åndssvagt at tage en test mere når jeg jo ikke var gravid men gik ned og købte en igen som var positiv.
Så prøv at vent et par dage og tag en igen med morgenurin for det lyder som da jeg blev gravid med de ømme bryster hvor den var negativ
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 70
og nu sprøjter vi med hormoner hver dag på arbejde, så sidder lige og tænker over om jeg evt har ramt mig selv på et tidspunkt, men synes det ikk lige...
Uglerne: Okay, ja overanstrenger mig ikke lige hva jeg ved af. men har et hårdt fysisk arbejde, så tror ikk jeg får stik i siden;-)
tegn på graviditet???