{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

råd søges {{forumTopicSubject}}

vi er er ungt par, der i snart to et halvt år, har prøvet og opnå den glæde ved og skulle blive forældre, men ak nej..

starter lige tilbage for to år siden..

jeg gik til lægen for at høre mere om det med at blive gravid, der satte han jo alt over styr, for det eneste svar jeg fik, det var det kunne ske i morgen.

stoppede så på p pilleren, og tænkte det kommer nok om et års tid, ( efter 7 år på piller, så må det jo få tid til og ska ud igen)

for ca et år siden gik jeg så til lægen igen, hvor jeg fik en underlives undersøgelses (alt var normalt) men igen sagde lægen, det taget tid.

vi snakkede som om at intet var hent, pga jeg skiftede job, tre gange, og det ene sted, var med psykisk chikane.

men der er det seneste år kommet ro på.

men nu, er der endnu intet sket. og det begynder og gå lidt ud over forholdet.

søger nogle gode råd...
evt andre der står i sammen sted.

vh lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd søges
  • Trunte *
    Trunte * Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
    #1   15. feb 2010 du kan prøve med kostomlægning, søg kostliste på nettet.
    Ellers tag den med ro, og generelt har man æl FØR man tror, i hvert fald siger min erfaring mig.

    hvad med sædkvalitet ??


  • #3   15. feb 2010 spiser rimligt sundt, og motion får jeg gerne også nået..
    han har taget en hjemme test, hvor den efter den skala, skulle være helt i top..



  • #4   15. feb 2010 det er en sej kamp.. for det eneste man ønsker sig, er det lille søde baby..
    og det gør bestemt det heller ikke nemmer at ens veninder kommer og siger at der er sket nået helt fantastik..
    har 5 veninder der er sat her til foråret.

    har overvejet og skifte læge, men har endnu ikke fået taget mig, sammen.
    da han jo har været min læge siden jeg var bette


  • #6   15. feb 2010 har en veninde der også har prøvet i over 4 år, og mistet et par gange, nu har de den skønneste dreng på snart 1 år..

    så håber jeg også snart det sker!


  • #7   15. feb 2010 Vi prøvede i 3 år.

    Vi gik til lægen efter 2 ½ år.... Og blev testet.. Manden havde dårlig sædkvalitet....

    Så vi blev henvist til en privat klinik og fik 3 forsøg.... Ingen ventetid, og allerede én menstruationcyklus efter den første samtale på klinikken, skulle vi insemineres.... Og den var der i første hug... Så jeg er gravid smiley

    Syntes klart i skal tage til lægen og få kæresten undersøgt... Selvom han har taget hjemmetest...

    Afsted med jer smiley

    Mvh Lea


Kommentér på:
råd søges

Annonce