{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

råd søges {{forumTopicSubject}}

brug for mega råd....

min søn er 3½ år og har ikk haft blev på siden sidst i oktober 2012.... han klarer rigtig fint og gå på wc for og tisse... men han har stadig ikk fundet ud af og gå på wc og lave puha... min mand og jeg er ved og blive en smule fustreret... vi har prøvet med og sige han ka få klistermærker når han har gjort det og vi har også prøvet med vingummier men intet har hjulpet... hvad skal vi gøre nu..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd søges
  • #1   17. mar 2013 Ro på smiley

    min datter er først nu begyndt og gå på wc og lave puha. hun blev blefri i sommers....
    vi har ikk presset på og lige pulselige kom hun selv og sagde at nu skulle hun på wc og lave puha..... vi har ikk presset på men har engang imellem spurgt hende og har hun sagt nej. har hun fået ble på, så hun kunne komme af min aff.


  • #2   17. mar 2013 forstår ikk helt... fra i sommers og til nu hvor hun er begyndt og lave puha i toilet havde hun da blev på hele tiden eller hvordan mener du??

  • #4   17. mar 2013 Min store datter som nu er 7 år var også længe om det. Hun blev klar til at tisse på toilettet da hun var 3 år, så der smed hun bleen. Hun kom dog altid og sagde når hun skulle lave aff. og ville have ble på. Så fik hun ble på til det og så tog vi den af bagefter og vaskede.
    Først næsten et helt år efter hun smed bleen, røg den også ved aff besøg på toilettet, der var hun lige ved at blive 4 år. Hun brugte så yderligere natteble til hun var 5½, så hun har taget det i etapper.

    Mit råd er at lade ham, så længe det gør hjam mest tryg. Vi prø'vede også forskellige ting med vores datter, men hun er stædig og var hunderæd for at lave lort på toilettet. Lige pludselig var den der bare.
    Det samme med nattebleen, den prøvede vi også af flere omgange at komme af med, men hun var først klar der.


  • #6   18. mar 2013 kate vi har prøvet det med og læse en bog og det men på vores søn kan man slet ikk se når det er tid liie pludselig lugter han bare

Kommentér på:
råd søges

Annonce