{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

jeg forstår ik min krop pt?(: hjælp {{forumTopicSubject}}

Godmorgen bg.
emne: mens , gravid hvordan?

Ja jeg har lavet lignene indlæg før , men nu er der jo ligesom gået en måned og der er nyt i cyklus ;)!

sidst fik jeg min mens omkring d. 21/11 det var lige tidligt nok da den plejer at komme mellem den 3. og den 6...
det var ikke særligt meget - faktsik til grin, ej det var det ikke men det var ikke så meget som ved en normal blødninig

nu fik jeg den så igår .. (og det er vel 2dage for sent eller stadig alt for tidligt?) og det er bare næsten INGENTING heller, en lille plet i bindet og ellers når man tørre ved toiletbesøg- og ikke engang særlig meget. opdagede den da jeg tørrede med og der var en "klat" tyndt slimet blod på papirer.

jeg undskylder de klamme detaljer og håber på noget hjælp smiley for jeg forstår ikke helt min krop lige nu.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg forstår ik min krop pt?(: hjælp
Kommentér på:
jeg forstår ik min krop pt?(: hjælp

Annonce