{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

forstår det ik (lidt langt ) {{forumTopicSubject}}

jeg har ikke haft menstruatione i lidt over 3 måneder
nu... men har tage 2 tests som viser negativ...
men her de sidste par dage jeg har haft det rigtig rigtig
dårligt om morgen. nogen gange vågner jeg klokken
5 fordi at jeg skal kaste op.... har ondet i mave/underliv
og ondt i mine bryster... er det bare fordi at jeg så grene
vil være gravid at det ude bliver. og derfor at jeg har det sådan som jeg her det.... kan ikke finde ud af det.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forstår det ik (lidt langt )
Kommentér på:
forstår det ik (lidt langt )

Annonce