{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

min mand {{forumTopicSubject}}

hej for 9år siden fik min mand lavet sån han ikke kunne få børn men nu ønsker vi os et barn sammen og han var ved lægen så nu skal vi bare vente til vi høre fra sygehuset om vornår de har tid....
er der nogen der har prøvet det samme med ders mænd og er der nogen der ved hvordan det hele går og hvad man skal

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min mand
  • #1   18. dec 2009 hehe nej han skal have oppene for de små igen

• #2   18. dec 2009 Har 3 mænd i familien som er steriliseret. Èn fik indgrebet for over 20 år siden, og hans kunne ikke gøres "godt" igen. Men min bror og svoger kan godt få lappet sædstregen sammen da deres er foretaget efter nyere metoder.

Går lægerene ikke bare ind og laver et snit i og fjerner klemmen eller syr sædstregen sammen igen?
    Og så efter noget tid skal de op med en sædprøve for at se antallet af svømmere?

• #3   18. dec 2009 det ved jeg min eks fik det gjort. han bliver indlagt og kommer hjem samme dag. og hans kugler bliver lilla *LOL* og noget tid efter skal i op og have testet kvalitet i hans sæd for at se hvor meget liv der er, men du må ikke glæde dig alt for meget for det er slet ikek sikkert det virker...

Kommentér på:
min mand

Annonce