Lægetjek! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, Jeg stoppede med p-pillerne i slutningen af Marts 09 og siden da har mig og manden prøvet på at blive gravide.. intet held endnu DESVÆRRE! Så bare for at være sikre på at det ikke er os der er noget galt med, har vi været en tur hos lægen. Min mand fik så afvide idag af sin læge at han skulle have lavet en ny sædprøve for der var 'noget' ved den første? Og det er så der hvor jeg bliver rigtig nervøs! altså havde hans sæd været helt død havde de set det med det samme, så jeg ved at det ikke er det. men hvad kan det så være?? Hvis min mand ikke kan lave børn vil jeg være synderknust. hvad kan man gøre? msåke skal jeg bare slappe af? nu går der ydderligere 13 dage før ví får svar på den nye sædtest.
Mvh. Lonnie K.
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Der kan være så mange ting.
Kan da godt forstå du synes det er lidt træls at vente igen. Men der er jo rigtig mange der først bliver gravide over 1 år efter de starter med at prøve. Og nogen må vente endnu længere og hos nogen finder man ikke ud af hvorfor det ikke sker.
Så prøv du at slappe af hvis du kan. Der er jo kun gået et halvt år ca.
Det skal da nok lykkes og hvis det ikke gør er der jo mange behandlingsmuligheder hvis bare nogle sædceller er ok.
Mvh Bianca
nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Jeg ved godt at jeg er en ung kvinde, men mit ur tikker voldsomt! har flere veninder som er gravide og det gør mig ked af det at høre på deres baby snak, og selv mangle noget i maven. ja i forhold til flere års uvident ventetid er 13 dage jo ikke meget, men det føles jo altid som længere tid desværre!
dec 2008
Nu går vi så og venter igen...... vente vente vente...
Vores ur tikker også højt og derfor vil vi nu igang med barn nr to selvom vores søn kun er 10 mdr. Men fordi vi har fået et barn på det offentliges regning skal vi nu på privat hosp og selv betale... :o(
Jeg havde det ligesom dig før. Jeg kunne slet ikke holde ud at høre om venner der skulle have børn og følte jeg mest havde lyst til at holde mig væk fra dem..... væk fra gravide og babyer og alt det der...
Hæng på, der er ikke gået så lang tid endnu. De fleste steder vil de ikke gøre noget før man har forsøgt et år, medmindre jo man kan se allerede at chancerne for det vil lade sig gøre af sig er meget små...
nov 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Nu tager jeg med manden til lægen imorgen og får en mere uddybet forklaring, og så må vi bare håbe på det bedste!
Jeg krydser fingre for dig og din mand !
Mvh. Lonnie
dec 2008
Og tak, vi håber på der snart sker noget :o)
Lægetjek!