368 visninger
|
Oprettet:

23. jun 2009 Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
snart min tur {{forumTopicSubject}}
tog den sidste pille i mandags.. så nu venter jeg bare på min menses og så er det projekt baby.. nej hvor jeg glæder mig..
vil gerne høre fra nogen som venter deres første, vil gerne vide hvordan i opdagede jeres graviditet og hvordan i fortalte det til jeres mand/ kæreste??
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Selvf kan i godt begynde, men tror der kommer bedst resultat når den første naturlige mens som kroppen selv har lavet, har været der :0)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg tog en test da jeg var gået overtid og den lagde jeg frem til kæresten, som blev rigtig glad da han lige havde fundet ud af hvad det egentlig betød..
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 490
Jamen jeg var sammen med min kæreste da vi fik beskeden, det var en ups'er og havde fået 4 negative tests ved lægen, så vi var faktisk skide bange for at jeg var blevet alvorligt syg, da jeg havde utrolig mange smerter i underlivet, men heldigvis var det bare bette spunk der legede gemmeleg
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
senere på dagen tog jeg så en test, fakitsk mest for bare at få bekræftet at jeg IKKE var gravid, for havde prøvet noget tid, og har slem PCO, så forventede ikke noget overhovedet.. Så skulle da lige kigge en extra gang da der var to meget synlige streger på testen :0)
Da der samme tid som jeg fandt ud af jeg var gravid, var en i familien som betyder meget for mig og min kæreste, som skulle have en abort, og var meget ked af dette, syns jeg ikke jeg ville gøre noget voldsomt ud af at sige det..
Så jeg lavede en rigtig hyggelig middag til mig og kæresten, så sagde jeg jeg havde noget til ham og bad ham lukke øjnene, ogå lagde jeg testen foran ham..
Da han så åbnede øjnene, kiggede han på mig og spurgte om det betød at den var positiv :0)
Også blev smilene bare langsomt større og større som aftenen skred frem :0)
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 45
Vi valgte at smide p-pillerne og så se hvad der skete, vi ville ikke tænke på det hele tiden... Pludselig i maj var jeg gravid
Se hvordan jeg fortalte kæresten det:
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17125
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 168
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 205
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 168
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Det var egentlig mest for sjov jeg lige ville ta en test, var gået 2 dage over tid, så jeg fik rimmelig store øjne da jeg så 2 streger og måtte lige over til naboen der er sygeplejeske og spørge om der var 2 eller om jeg så syner, men den var go nok..
Så ind til kæresten der undrede sig meget over hva pokker jeg lavede, lagde den foran ham, han kiggede på den og sagde hva betyder 2 streger???? Tja det betød jo han skulle være far, så lænede han sig bare tilbage i sofaen, og kom med et kæmpe smil :0)
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 8
snart min tur