8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Snart min tur :) {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Nu har jeg været på fødegange flere gange i løbet af den sidste uge, pga. næsten konstante og meget kraftige plukveer,
I går aftes var jeg afsted igen, fordi min mave var konstant hård, og jeg havde meget kraftige plukveer 6 timer i træk, så jeg skulle ind og tjekkes Jeg fik kørt CTG, som så super fin ud og lillepigen havde det helt perfekt inde i maven, men mens jeg fik kørt den, fik jeg pludselig rigtige veer, AV, og fik det rigtig skidt mens jeg havde dem,
Jeg blev derefter skannet, og veerne forsvandt igen, og blev til kraftige plukveer igen som før, så jeg fik lov at komme hjem, men med beskeden at der ikke gik længe før der blev fødselsdag
Jeg har i nat haft kraftige plukveer som i går, og de er her stadig i dag, Jeg har derudover meget kraftige mens smerter, og en del udflåd, (har dog haft det hele ugen) .. Så nu venter vi bare på at jeg enten får veer igen, vandet går, eller at der kommer en tegnblødning, og så er det afsted igen
Har på fornemmelsen at der ikke går længe inden hun kommer ud, og vi er meget spændte, Hvis hun ikke kommer ud inden tirsdag, skal jeg ind og vurderes til igangsættelse, med start senest fredag, (pga. min mavesygdom) , Men tror ikke at en igangsættelse bliver nødvendig sådan som jeg har det,
Ville bare lige opdatere, og sige at det nu nok er snart, God søndag til jer allesammen
Knus Marie, uge 37
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Held og lykke med hele..
En MASSE ve-støv er sendt afsted (:
Snart min tur :)