{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

undskyld jeg skriver igen {{forumTopicSubject}}

Hej Tøzzer.

jeg skrev et indlæg om at jeg fik min mens. det gjorde jeg også men det var kun pletblødning. Og jeg havede det underligt i kroppen, jeg tog så en graviditets test for at være sikke, jeg blev meget overrasket over at den viste positiv. Jeg blev lige så glad ind til, jeg næste dag begynde og blæde lidt mere og tog så en test efter følgende og den var meget mere svag en den første jeg tog. blev lidt bekymret, ringede til vagt lægen som sagde jeg skulle tage til min egen læge i dag. Han troede måske det var en spontan abort jeg var igang med.

Men er der nogen af jer der har prøvet det samme...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undskyld jeg skriver igen
  • #1   14. apr 2009 Jeg har været udsat for 3 spontan abort

og det gør satnme ond når det står på
    jeg starte med at pletbløde lidt og så gik det stærkt og blødte alt igennem første gang.. Anden gang blødte det også vildt og da jeg tisse før jeg skulle afsted var det lille foster faldet ud vidste ikke jeg var gravid så det var et chok uden lige,,,
    Jeg er så gravid nu men var skræmt da jeg fant uf af det men er heldigvis kommet til uge 18

Hvornår skal du til læge ?

Jeg blødte lidt med den lille nye ikke for så langt tid siden men det var fordi jeg havde gjort rent og overanstangt mig

?

Hvor langt er du henne enlig

• #2   14. apr 2009 Jeg skal til lægen kl. 13.

det er ikke de vilde mave smerte jeg har haft og jeg har heller ikke blødt så voldsomt igen. Så jeg er sådan lit nervøs.

JEg er ikke ret langt henne, ca 4 -5 uger.

Sys bare det er mærkeligt med graviditets testene at de blivr svager og svager.

• #3   14. apr 2009 4 uger / 5

Tro faktis ikke du skal være nervøs når det ikke gør ondt

tro det er fordi din livmor skal udvide sig og venne sig til der sker noget nyt

Kan være det er fordi den vokser
    men ved ikke

Kryser finger for der ikke er noget i vejen smiley

• #4   14. apr 2009 Ja det håber vi også.

men vagt lægen sage når testen bliver svager og svager er det typisk fordi at jeg har aboterede. men nu må vi se hvad lægen siger.

Mange tak for dit svar :0)

• #5   14. apr 2009 Held og lykke

• #6   14. apr 2009 Jeg var udsat for 3 eller 4 spontane blødninger mens jeg ventede Noah..
    Jeg havde små mave kneb, og første gang sagde de jeg havde mistet ham, dog var han der endnu..

Jeg pletblødte kun, og sommetider lidt til.. Men jeg har idag en sund og rask, stor søn...
    Det kan være du som jeg har en knasende livmorhals, som gør at du kommer til at bløde on/off i din graviditet... Det vil sige, at det ikke er inde fra barnet/selve livmoren du bløder, men fra livmorhalsen...

Det vil svare til at du sidder i stuen og laver ballade, mens din kæreste ligger i soveværelset trykt og godt, hvis du forstår?

• #7   14. apr 2009 Hehe. jeg forstår dig godt.

der er da dejligt at hun alligevel har fået en sund og rask dreng :0)

Hvad med dine test, blev de også svager og svager.

Mine smerter er ikke overvældene bare lidt sammen kneb, der kommer lidt klumper men ikke noget af nogen betydning også har jeg plet blødt i en uge også i går kom der lidt mere blod også stopper det lidt igen gsp kommer der noget igen. Undskyld detaljerne :0)

• #9   14. apr 2009 Har mistet 3 gange og har ikke pletblødt kom bare lige pludselig som alm mens og blødte bare mere smiley
    Nadja blødte jeg vist et par gange med og var bane for jeg mistet hende hver gang smiley men hun er født og bliver snart 2 år =O)

• #10   14. apr 2009 Det er dejligt at høre for jer :0)

men der var desværre ikke held her. jeg har aboterede sagd lægen.

Så håber den er der næste gang :0)

• #11   14. apr 2009 Ja er ikke andet for endt at prøve at se positivt på det og tænke på at det var sygt eller lignende g havde en grund til at det skulle gå sådan =O) krydser fingre for dig ,og er ked af den dårlige nyhed *s*

• #12   14. apr 2009 Takker :0)

Sådan ser vi også på det. selvom det er en trals fornæmmelse. men det sagde lægen også.

Kommentér på:
undskyld jeg skriver igen

Annonce