undskyld jeg skriver igen {{forumTopicSubject}}
Hej Tøzzer.
jeg skrev et indlæg om at jeg fik min mens. det gjorde jeg også men det var kun pletblødning. Og jeg havede det underligt i kroppen, jeg tog så en graviditets test for at være sikke, jeg blev meget overrasket over at den viste positiv. Jeg blev lige så glad ind til, jeg næste dag begynde og blæde lidt mere og tog så en test efter følgende og den var meget mere svag en den første jeg tog. blev lidt bekymret, ringede til vagt lægen som sagde jeg skulle tage til min egen læge i dag. Han troede måske det var en spontan abort jeg var igang med.
Men er der nogen af jer der har prøvet det samme...?
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 18
og det gør satnme ond når det står på
jeg starte med at pletbløde lidt og så gik det stærkt og blødte alt igennem første gang.. Anden gang blødte det også vildt og da jeg tisse før jeg skulle afsted var det lille foster faldet ud vidste ikke jeg var gravid så det var et chok uden lige,,,
Jeg er så gravid nu men var skræmt da jeg fant uf af det men er heldigvis kommet til uge 18
Hvornår skal du til læge ?
Jeg blødte lidt med den lille nye ikke for så langt tid siden men det var fordi jeg havde gjort rent og overanstangt mig
?
Hvor langt er du henne enlig
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
det er ikke de vilde mave smerte jeg har haft og jeg har heller ikke blødt så voldsomt igen. Så jeg er sådan lit nervøs.
JEg er ikke ret langt henne, ca 4 -5 uger.
Sys bare det er mærkeligt med graviditets testene at de blivr svager og svager.
okt 2008
Tro faktis ikke du skal være nervøs når det ikke gør ondt
tro det er fordi din livmor skal udvide sig og venne sig til der sker noget nyt
Kan være det er fordi den vokser
men ved ikke
Kryser finger for der ikke er noget i vejen
mar 2009
men vagt lægen sage når testen bliver svager og svager er det typisk fordi at jeg har aboterede. men nu må vi se hvad lægen siger.
Mange tak for dit svar :0)
okt 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg havde små mave kneb, og første gang sagde de jeg havde mistet ham, dog var han der endnu..
Jeg pletblødte kun, og sommetider lidt til.. Men jeg har idag en sund og rask, stor søn...
Det kan være du som jeg har en knasende livmorhals, som gør at du kommer til at bløde on/off i din graviditet... Det vil sige, at det ikke er inde fra barnet/selve livmoren du bløder, men fra livmorhalsen...
Det vil svare til at du sidder i stuen og laver ballade, mens din kæreste ligger i soveværelset trykt og godt, hvis du forstår?
mar 2009
der er da dejligt at hun alligevel har fået en sund og rask dreng :0)
Hvad med dine test, blev de også svager og svager.
Mine smerter er ikke overvældene bare lidt sammen kneb, der kommer lidt klumper men ikke noget af nogen betydning også har jeg plet blødt i en uge også i går kom der lidt mere blod også stopper det lidt igen gsp kommer der noget igen. Undskyld detaljerne :0)
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
Nadja blødte jeg vist et par gange med og var bane for jeg mistet hende hver gang
mar 2009
men der var desværre ikke held her. jeg har aboterede sagd lægen.
Så håber den er der næste gang :0)
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 29 Svar: 1.248
mar 2009
Sådan ser vi også på det. selvom det er en trals fornæmmelse. men det sagde lægen også.
undskyld jeg skriver igen