7. mar 2010 Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Så fik jeg et velfortjent hormonanfald {{forumTopicSubject}}
Jeg har i noget tid kæmpet for at få avlspapirene til mit føl hjem, så jeg kunne hente papir på ham. da jeg betalte 7500 for bedækningen i 2008 (:
så her kommer lige et afsnit a noget jeg skrev på HG til aften
Ja undskyld.
men jeg er fandme dybt forarget.
i 2008 blev min hoppe sendt til bedækning ved Willem van Nassau. og jeg fik det dejligste lille hingsteføl, så der er ingen tvivl om willem gav mig alt hvad jeg ønskede.
Jeg kalder ham lige knud, da jeg ikke vil hænge nogen ud.
men tror de fleste godt ved hvem der er snak om, når det omhandler bedækninger med Bonte willem, via en dansk mand.
Men Så skulle KNUD sende de avlspapir jeg skulle bruge til at få papir på ham. i lang tid tænkte jeg slet ikke over det.. men så kom jeg i tanke om det, og tror jeg har rykket for dem i over et halvt år. sendt et dusin mails der bare er blevet ignoreret. og ringet og snakket med noget staldhjælp. begge har så flere gange lovet at sende papirene i løbet a et par dage. og jeg har ingenting modtaget !
Så ringede jeg til ham her til aften, hvor han tog den og gjorde som om han ikke kunne høre mig.. og mine efter fuglte opkald og sms'er blev bare ignoreret.
Det gjorde mig skide sur så bestemte mig for at tage til fyn en a dagene efter dem SELV ! men inden det ville jeg ringe til holland og snakke med ham der ejer willem, for jeg synes fandme det en ringe måde at 'sælge¨' på fra knuds side. og ejeren a willem lover så at sende papirene i næste uge.
Men gud hvor er jeg sur på knud. det fandme ikke en måde at gøre tingene på altså.. TABER !
Ud over det har jeg lige snakket med ejeren a willem igen, fordi henrik lige har fortalt ham jeg ikke betalte alle pengene, hvilket på ingen måde passer ! han fik alle pengene påå ENGANG da han hentede hoppen.
Men det sikkert for at dække over sin egen fejl !
Ja undskyld jeg skriver om det her på BG. men jeg er så sur jeg sidder og tuder. for jeg synes virkelig det er så klamt gjort a ham.
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Ja jeg er simpelthen så gal, at det gør helt ondt.
det mange penge at smide ud på ingenting, for en fejl han har lavet.
og så han tror han bare kan lyve sig uden om den.
men det skal blive løgn skal det, om så fandme jeg skal tage til holland og snakke med ejeren a hingsten så gør jeg det med glæde. vil have hvad jeg har betalt for !
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2010
også overfor ham han sælger bedækningerne for ?
det jo ikke ligefrem god reklame s;
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2010
men finder vi ikke ud a det, så tager jeg til holland.
så må han jo tage den derfra, jeg giver ikke op !
ikke fordi det vigtigt for mig walde har papir.
jeg elsker ham uanset hvad, men jeg vil bare ikke snydes.
og miste så mange penge pga d det.
og slet for sådan en idiot altså !
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
mar 2010
Nej for hans papier skal ind i et hollandsk avls forbund. så tror danmark er lidt ligeglad s:
Tøsen's mor.
Det tror jeg helt sikker ikke der er nogen problemer med (:
og ud fra den hade mail jeg lige har fået, hvor jeg bliver kaldt uærlig og uansvarlig
Der skal selvfølgelig sendes en DNA prøve med ind med papirene men det skal der jo altid (:
mar 2010
Nej der skal sendes en DNA prøve med
Så fik jeg et velfortjent hormonanfald