{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Så fik jeg et velfortjent hormonanfald {{forumTopicSubject}}

Jeg har i noget tid kæmpet for at få avlspapirene til mit føl hjem, så jeg kunne hente papir på ham. da jeg betalte 7500 for bedækningen i 2008 (:

så her kommer lige et afsnit a noget jeg skrev på HG til aften

Ja undskyld.
men jeg er fandme dybt forarget.
i 2008 blev min hoppe sendt til bedækning ved Willem van Nassau. og jeg fik det dejligste lille hingsteføl, så der er ingen tvivl om willem gav mig alt hvad jeg ønskede.

Jeg kalder ham lige knud, da jeg ikke vil hænge nogen ud.
men tror de fleste godt ved hvem der er snak om, når det omhandler bedækninger med Bonte willem, via en dansk mand.

Men Så skulle KNUD sende de avlspapir jeg skulle bruge til at få papir på ham. i lang tid tænkte jeg slet ikke over det.. men så kom jeg i tanke om det, og tror jeg har rykket for dem i over et halvt år. sendt et dusin mails der bare er blevet ignoreret. og ringet og snakket med noget staldhjælp. begge har så flere gange lovet at sende papirene i løbet a et par dage. og jeg har ingenting modtaget !

Så ringede jeg til ham her til aften, hvor han tog den og gjorde som om han ikke kunne høre mig.. og mine efter fuglte opkald og sms'er blev bare ignoreret.
Det gjorde mig skide sur så bestemte mig for at tage til fyn en a dagene efter dem SELV ! men inden det ville jeg ringe til holland og snakke med ham der ejer willem, for jeg synes fandme det en ringe måde at 'sælge¨' på fra knuds side. og ejeren a willem lover så at sende papirene i næste uge.

Men gud hvor er jeg sur på knud. det fandme ikke en måde at gøre tingene på altså.. TABER !

Ud over det har jeg lige snakket med ejeren a willem igen, fordi henrik lige har fortalt ham jeg ikke betalte alle pengene, hvilket på ingen måde passer ! han fik alle pengene påå ENGANG da han hentede hoppen.

Men det sikkert for at dække over sin egen fejl !

Ja undskyld jeg skriver om det her på BG. men jeg er så sur jeg sidder og tuder. for jeg synes virkelig det er så klamt gjort a ham.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg et velfortjent hormonanfald
Kommentér på:
Så fik jeg et velfortjent hormonanfald

Annonce